Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

mensen die belgacom adsl hebben moeten op de werchtersite anders maar eens kijken naar het concert van Vitalic - en dan vooral tijdens La Rock 01. Het gebeurt niet vaak dat zóveel mensen in de marquee zo loos gaan op elektro/techno. Dergelijke taferelen heb ik nog nooit op eender welke technoparty gezien.

Old Post Jul-03-2006 18:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by TOR
Het Werchter-ophemelen anders ook, lol.

Laten we vooral niet die weg opgaan, over EDM festivals valt anders ook heel wat te zeggen

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jul-03-2006 18:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Nabistai
Volledig mee akkoord Tiga, Vitalic, Soulwax & 2 Many Dj's waren subliem! Dit was zonder twijfel het beste feestje van 2006 tot nu toe (en misschien wel 2005 ook).

Btw, het werchter-gebash wordt afgezaagd

Daarnet de setjes eens afgehaald van Tiga, Vitalic, 2MD/Soulwax en het klonk idd als een heftig feestje!
Toch maar eens er over nadenken om naar I Love Techno te gaan in oktoboer..

Old Post Jul-03-2006 20:09  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by FenixStyle
Daarnet de setjes eens afgehaald van Tiga, Vitalic, 2MD/Soulwax en het klonk idd als een heftig feestje!
Toch maar eens er over nadenken om naar I Love Techno te gaan in oktoboer..

waar afgehaald?

Old Post Jul-03-2006 22:44  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transfusion
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=355723
lees :x
+
wasn't me

Old Post Jul-03-2006 22:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Transfusion Click here to Send Transfusion a Private Message Visit Transfusion's homepage! Add Transfusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Minimalicious @ Silo gisteren

Psytox
Tomaz
Andrew Weatherall
Tom Dazing

Men eerste silo ervaring,en dus eerset Minimalicious. Zwaar goeie top locatie, gelegen in zon oud industrie gebouw aan de vaart. Doet me in veel opzichten denken aan club Fuse maw het ziet er niet uit (oud gebouw), geen fancy inrichting, maar o zo goeie club.

Opener van de avond was Psytox, spijtig dat er toen nog niet bijzonder veel volk was de tent zat pas vol rond 1 uur. Spijtig voor hem want zeker goeie opener, paar vette platen de revue gepasseerd, flawless mixin'.

Herriner me al niet meer wanneer Tomaz precies overnam, zijn set was in het beginne eerder techy oriented om later dan over te schakelen. Goed gaan bij momenten de tent zat ondertss goed vol en de sfeer zat er dik in.

Na de intec man was Weatherall, toch wel een pioneer te noemen, aan de beurt, vrij lange set gespeeld en vrij laat begonnen. Mixture van electro en minimal. Zwaar zwaar gelikt bij momenten en de club ging toch wel goed los.

Tegen 6en was Dazin aan de buurt, spijtig genoeg niet lang aan het werk gehoord (hij begon alvast niet slecht), de man met de hamer kwam aan de deur kloppen (was dan ook al van 5.30 op gisteremorge), bij vriendin ook, dus zijn we met zen drietjes huiswaarts gekeerd.

Anyway heel geslaagd clubavondje,Minimalicious staat alvast maandelijks geboekt

Old Post Jul-08-2006 14:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

The Zoo Hasselt presents

Noah's Arc: The Revenge

Gisteren naartoe geweest. Is georganiseerd door de The Zoo hasselt (een techno, house, electro danscafé/discotheek). Het speciale is dat het feestje plaatsvind op een boot die vaart op de scheepvaartkaai in Hasselt

Er waren 2 rooms: een meer techno orientated room en een meer (tech)house / breaks room. Ik zat dus meestal in het laatsvernoemde
Eerste DJ daar speelde redelijk goeie breaks, mooi als opwarming. Als het wat heet werd is natuurlijk op dit feestje het voordeel dat je naar buiten op het dek gaat
Het volk was ideaal: niet teveel maar ook zeker niet te weinig wat echt wel een leuk knus sfeertje gaf. Hierna kwam de 2de DJ aan de beurt en omg wat draaide die vet. Trentemøller - Killer Kat & iets daarna Trentemøller - Polar Shift. Ik kan u verzekeren dat ik serieus uit men dak ging

Tipje: je moet polar shift ooit live gehoord hebben... Wat een ongelooflijke party explode schijf
Heel de tent ging uit zen dak, same met Killer Kat
Rest van zen set was ook zeeeeeer goed, met nog een paar platen die ik kende maar kom niet meer op de naam.

Rond een uur of 3 was er wel een minpuntje: het begon te regenen. Dus iedereen die buiten stond ging naar binnen en het werd veel te druk boven. Toen maar even naar onder gegaan en veel rondgewandeld. Tegen half 5 hebben ik en men maat de rest van de bende achtergelaten (zij bleven tot half 9). De boot stopte namelijk 2 keer: 1 keer om half 5 en één keer om half 9. Wij dus afgestapt, nog iets gaan eten en het feestje zat erop

Zeker voor herhaling vatbaar dit: zeer unieke sfeer doordat het op een boot is en ook de muziek was AF.

Flyer:

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jul-09-2006 13:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Paul Severs aka Polleke Joep @ feeste ten blote gistere. Marginaliteit troef weer ginder mo twas weer lache & vet ambiance

Met nr's als "zeg eens meisje", ma "petite française", "Dansen in de discotheek" zelf als bisnr. Manmanman twas weer ouderwets knalle met de pol !!!!

Volgende week 40 jaar paul severs op de planken op de half oogst feesten in Bellingen, 10 euro VVK, 15 aan de kas (orkest & dansereskes).

Zijde ni me gekloet mij gedacht, goeie kopen drank, ambiance en lachen verzekerd, kunnen ze bij Id&T nog iet van leren met hun pruts line-upkes

Old Post Jul-21-2006 22:46  Belgium
Phortastic
It's Majik !

Gisteren hasselt beach geweest.

Rond een uur of 9 kwam ik aan en was Sweet Coffee begonnen. Dat deze Belgische deephouse formatie de pan uit swingt wist ik al, en ze bewezen dat hier ook. Super optreden van hun. Toen was het de beurt aan Dj Tofke

Was niet eens zo slecht
Veel hitjes maar wel vette hitjes (Booka Shade - Mandarine girl bijvoorbeeld). Hierna was het de beurt aan Ian Van Dahl
Dat suckte wel

Toen was het de beurt aan Peter Luts en Domenico ofzoget (van Transit East dacht ik). Was ook wel redelijk goed

Was ook mooi zand aangelegd voor het podium en de sfeer zat er constant goed in. Goed geamuseerd, en voor 4 euro inkom kunde ni sukkelen

Old Post Jul-22-2006 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Solar1
Senior tranceaddict

Registered: May 2004

Blijkbaar is niemand anders naar Ferry Corstens LEF-party @ Parkkade Rotterdam geweest, vandaar mijn korte review.

Ik kan zeggen dat het voor mij een SCHITTEREND feestje was!!! Ben nu nog steeds aant nagenieten, dus dat zegt genoeg...

Wij arriveerden rond 15u. Tot 17u draaiden 2 onbekendere DJ's (Joeri heette eentje), vnl groovy sound. Niets voor mij, maar leuk als opwarmertje. Naarmate de tijd vorderde werd hun set meer trance-gericht.

Rond 17u verscheen de man waar het volledig rond draaide die namiddag en avond. Voor mij persoonlijk was het alweer een jaar geleden dat ik hem aan t werk zag. Ik moet zeggen, zijn set van afgelopen vrijdag kon me volledig bekoren! 6(!) uren lang me super geamuseerd en volledig overgegeven aan de muziek. Heeeeerlijke melodische, uplifting trance afgewisseld met ferrys eigen LEF sound, veel eigen werk en remixen. Ferry was in topvorm! ZN set werd afgesloten met het mooie Corderoy-Sweetest Dreams (Ferry remix)

De sfeer was ook opperbest, enkel de overdreven warmte was een beetje minder, maar werd snel vergeten met zulk een hemelse muziek.

Nadien gezegd dat ie in Boom zo mag verderdoen. Hij ging er het beste van maken, en zeker goedmaken omdat hij vorig jaar zo inderhaast moest vertrekken op TL. Dat beloofd!

Foto's vind je op
www.dancelinx.nl
www.partyflock.nl

Grts!!

Old Post Jul-26-2006 15:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Solar1 Click here to Send Solar1 a Private Message Add Solar1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Gisteren muziekodroom in hasselt geweest. Main act was Freeform Five en daarvoor was ik ook gegaan met ne maat

Kwamen redelijk vroeg aan, wat buitengezeten tot een uur of 1 tot Freeform Five moest beginnen. Begon zen set redelijk met electrohouse en house. Was niet whaaw, maar ook niet slecht. Maar naarmate zijn set vorderde werd het beter en beter, wat ook de bedoeling is natuurlijk.
En het laatste halfuur was helemaal insane
Gezweet gelijk een paard en dat allemaal door die rotzak van ne Freeform Five

Paar platen die ik me herinner:

- Freeform Five - No More Conversation (Mylo Remix)
- Lindstrøm - I Feel Space (Tomba Spezial Space - Tiefschwarzturntablerockeredit) [of de Freeform 5 Part 1 & 2 mix...; daar wil ik van af zijn, in ieder geval is die i feel space een BOEM ]
- Freeform Five - Eeeeaaooww (remix?)
- Tigerskin - Neontrance
- Een remix van een oudere plaat met de vocal "Im Lonely!... Im Lonely Tonight!" (iemand trouwens idee hoe die plaat origineel heet??)
- Nog stuk of 2 techhouse boemen waarvan ik niet op de naam kwam

Conclusie: super avondje met een geweldige set van Freeform Five gaande van techhouse, electrohouse tot zelfs soms redelijk breakbeat.

Derna waren nog Ed & Kim tot 5 uur maar toen hebben we meer buiten zitten uitblazen dan iets anders. Men pijp was uit

Iets voor 5 doorgegaan na een super avondje.

Volgende week zijn er nog SMOS en BABY B + ED en KIM en de week derop Ed en Kim en jan van biesen. Misschien weer eens naar 1 van die 2 donderdagen afzakken... Smos & baby B is lekkere funky house en jan van biesen is normaal ook goed. Zit snor dus

Last edited by Phortastic on Jul-29-2006 at 01:03

Old Post Jul-28-2006 23:33  Belgium
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Lokerse Feesten

Maandag ben ik naar Zornik geweest. Het was al voor de 6de keer dat ik ze zag en telkens brengen ze een andere show. Maandag hadden ze gezorgd voor een groot ledscreen en vuurwerk. Ze hebben enkele nieuwe nummers gebracht en die waren toch redelijk hard.

Donderdag wa het de beurt aan Jamiroquai. Ik was vooral gekomen vor zijn hits te horen. Hij heeft er wel enkele gebracht, maar hij heeft ook veel oud werk gezongen. En veel nummers maakte hij ook te langdradig. Voor de rest was het wel goed.

En gisteren (zaterdag) was ik dan gegaan voor Praga Khan en Armand Van Helden. PK heeft een leuke show gebracht met enkele nieuwe nummers en natuurlijk met Breakfast In Vegas, Lonely, Isolation, Tausend Sterne, The Power Of The Flower, Luv U Still, ... Na PK was het de beurt aan Armand Van Helden. Hij draaide heerlijk met weinig commercieel werk. Het was wel spijtig dat het publiek erg tam was (dit was het bij de andere optredens ook). Hij mag zeker nog eens terug komen maar dan liefst in een club. Hij draaide Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit Dit is echt wel een heerlijke schijf!

Alles was goed georganiseerd: Je moest niet te lang wachten om jetons te kopen; de bediening ging vlot; ...

Een klein minpuntje waren enkele boeren die steeds met bier moesten gooien.

De Gentse Feesten zijn veel groter dan de lokerse maar qua optredens steekt Lokeren toch ver boven Gent uit.

@ Cresto: Was jij daar gisteren ook niet? In een zwart t-shirt van Puta Madre?

Old Post Aug-13-2006 10:02  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrance song to ID (sample inside) [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Milo vs DJ Rayden - I Take You There [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: