|
לדעתי מיותר להשמיץ את אלכס מורף הבחור הזה לדעתי באמת מוכשר וכל הקטעים שלו נשמעים עם אותו סאונד זה לא נראה כאילו כל קטע עשו ידי אומן אחר...
וגם אם וודי ואן היידן או מי שלא יהיה עשו לו את כל הקטעים אז זה כן הגיוני שהקטעים יוצאים בכזה קצב מסחרר???
-------
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות.. |
טעות קטנה אחי..
דיברו על באנו דה גוי (ראנק 1) שהיה שותף שלו ביצירות כמו
allure
ועוד כמה לא זוכר...
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן. |
זה גניבה אם אין הסכמה של היוצר המקורי.
וזה קורה כמו שקובי הזכיר... כי הדיג'יי שמופיע בשם של הטראק הוא יותר מפורסם ואז הקטע ימכור יותר
| quote: | Originally posted by Koby
לא יודע אם זה נכון..קצת מוזר שהוא שיחרר כל כך הרבה קטעים ורמיקס בזמן קצר מאוד..אבל אי אפשר לדעת..אולי הוא וורקוהוליק..
אני מכיר רק יוצר אחד שלא עושה את המוסיקה שלו לבד..ניקלס הארדינג יוצר עם שותף שאחראי לא פחות ממנו על היצירה..ולא אחראי רק על הנגינה והתווים כמו שהרבה טוענים..הסיפור אצלם.. שמקובל על שניהם ששמו של ניקלס יופיע לבד בגלל שהוא די ג'יי מפורסם ויכול למכור יותר מיוצר אנונימי.. |
___________________
|