|
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מת"א
ובמלחמת המפרץ גם לי נפלו טילים ליד הבית
אבל מה קשר?
אתם בוכים פה ומדברים ושוכחים שיש אנשים שהם 7 שנים פחות מהגיל שלך שעכשיו שומרים עליך שם בשביל שלא יפלו קסמים
הם לא שם רק בגלל החייל
יש עוד סיבות
ביניהם זה הסיבה שישראל רוצה להראות להם שהם לא נכנעים לסחטנות |
לא משהו נגדך...
אבל זו תגובה די מטופשת מצד ישראל רק כדי להראות שהיא לא תכנע לסחטנות
בלי שום קשר...אף אחת מהסיבות האחרות לא היתה מכניסה את ישראל לפעולה כזו בעזה
זה ברור לכולם
ובעיקר למשגר באיזור שדרות
תשמע ותקרא מה אנשים שם מדברים וחושבים
ובלי שום קשר...אם אני עמיר פרץ
מחר בבוקר שם את המפתחות, לוקח תיק חברתי זוטר ונותן למישהו אחר מהעבודה (הממ הממ עמי איילון?) לנהל את ענייני המשרד
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|