Als jullie BETA V3 goed vonden, dan moet je zeker hierheen! Ik was op beiden en het waren alle 2 superfeestjes + de locatie is echt wel speciaal en je moet er gewoon geweest zijn.
Jul-09-2006 14:57
ruly
tranceaddict in training
Registered: May 2006
Je hebt 100% gelijk! En de locatie is zeer uniek ...
PS: er wordt op dit moment hard aan de website gewerkt en ik hoop van harte dat mijn webmaster hem vanavond online kan zetten.
Jul-09-2006 16:25
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Hier MOET ik gewoon naartoe, zeker omdat Sied en Miika dan voor het eerst B2B gaan draaien
Eens kijken wie van de Ollanders (afgezien van Sied) met den oto die kant op gaan, mocht ik vanuit Leiden ipv Bergeijk reizen.
Jul-09-2006 17:10
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Loraine
Hier MOET ik gewoon naartoe, zeker omdat Sied en Miika dan voor het eerst B2B gaan draaien
Eens kijken wie van de Ollanders (afgezien van Sied) met den oto die kant op gaan, mocht ik vanuit Leiden ipv Bergeijk reizen.
ZEKER afkomen!!!! bende nog eens in Antwaarpe he!
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Jul-10-2006 02:09
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Kelly*
ZEKER afkomen!!!! bende nog eens in Antwaarpe he!
Moet ik ff ene Limburger heel lief aankijken, denk ik; kans is namelijk groot dat ik vanuit Bergeijk kom (verjaardag van ons mam dat weekend)
Maar zou iid wel erg gezellig zijn. Ge komt dan toch ook dan, Kel ?
Heb jou al zo lang nie gezien/ IRL gesproken
Jul-10-2006 02:14
Kelly*
Supreme tranceaddict
I know veels te lang... ik kom alsek ni moe werken
kan geen verlof nemen in juli/augustus en heb men OFF-days (recup!) allemaal genomen om mijne Limburger te gaan lastigvallen op verlof in Portugal
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Jul-10-2006 02:19
Kelly*
Supreme tranceaddict
BTW: anders ook altijd welkom in Antwaarpe zenne....
music player(powered by subtraxx) zal in de loop van deze week nog worden voorzien met nieuwe tracks
produced by TranceSessioN dj's.
Elke vrijdag kan je nu ook de TranceSessioN radioshow beluisteren op dpradio.com van 20,00 tot 22,00u
en elk moment herbeluisteren op de trancesession website.(vanaf zaterdag)
De website is voorzien van NEWS zo kan je op de hoogte blijven van alles wat gaande is over het event,de dj's,en meer.