|
Från början var det lite tunt med folk, men det drog igång rejält runt 00:00. Lite ungt kanske, inte lika blandat som t ex. München, men jag ska inte klaga, fyller 20 först nästa månad...
Var packat från 00:00 fram till 2:00. Drog vid 2:45, rökte en feting och sov som en stock, 
Men som sagt, hade skitkul, 
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|