Zalige line up!! Dit jaar zeker aanwezig! Ik vertrek de dag nadien wel op reis, maar vertrek is pas na de middag dus eerst feestje bouwen int Sportpaleis!!!!
Jul-19-2006 14:30
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
quote:
Originally posted by Synthesia
Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schulz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane
Pff, dat betekent weer 20 min. per dj..
Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek.
Jul-19-2006 17:23
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Mja mss, wel. Maar als ge ziet, Tiësto heeft der vorig jaar heel strak gedraaid. Veel mensen vonden het slecht, en de liefhebbers vonden het zalig. Spijtig dat vorig jaar de sound nie echt in orde was op de main-hall.
Originally posted by Transfusion
Mja mss, wel. Maar als ge ziet, Tiësto heeft der vorig jaar heel strak gedraaid. Veel mensen vonden het slecht, en de liefhebbers vonden het zalig. Spijtig dat vorig jaar de sound nie echt in orde was op de main-hall.
Ja idd, voor de kenners was dat een eargasm
Mja, Schulz draait eigenlijk sowieso altijd hitjes voor de grotere publieken... Wat de anderen gaan doen weet ik niet
Jul-19-2006 18:59
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Push2005
Wat de anderen gaan doen weet ik niet
Raccoon
Jul-19-2006 18:59
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Ja idd, voor de kenners was dat een eargasm
Veel plaatjes kunnen ID'en waarschijnlijk
Jul-19-2006 21:13
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
^LOL.
Tiesto zijn set vond ik toch ook wel zalig verleden jaar, die First State track daar voor den eerste keer gehoord daar en dat was Ook voor de eerste keer andere forumleden ontmoet die avond
quote:
Originally posted by Xilver
Joa da ziet er wel best goed uit. Kvind 't wel echt nice dat Illusion probeert om de échte trance terug naar België te brengen.
Yeps vind dat ook, nu hopen dat de 3 grote namen toch minstens een setje van 1,5 uur kunnen draaien, 2+ uur elk zou natuurlijk zijn.
Zal ook een minder club-toeristen publiek zijn zonder Tiesto denk ik, die bijna half de zaal leeg lieten toen ze weggegaan zijn zodra hun idool gedaan had met zijn set.
In ieder geval k'ga der rap bij zijn met tickets, en als VIP weer gaat worden gelijk vorig jaar dan vind'k het zeker de moeite om hiervoor wat extra te betalen, is nu wel wat duurder dan die 30EUR vorig jaar maja.
Jul-20-2006 09:51
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
quote:
Originally posted by TOR
Maar ik twijfel vooral omdat dergelijke dj's wel es durven te vervallen in platte hitjes voor zo'n groot publiek.
ga dan ni... niemand dwingt u
Jul-20-2006 10:04
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
quote:
Originally posted by TOR
Ik gok op
22u-22u30 Kane
22u30u-23u30u Ronald Van Gelderen
23u30u-01u Markus Schulz
01u-03u Armin van Buuren
03u-04u MIKE
4u-7u: Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico
Dat zou ik toch alvast een mooie time-table vinden
quote:
Het hangt er ook maar vanaf wat ge hitjes noemt he.. Zowat 90% van wat Armin & Markus Schulz draaien, zijn niet gekend bij het grote publiek. Voor trance-fans als ons zullen er ongetwijfeld veel "hitjes" bij zitten, maarja ge kunt in een zaal van 10.000 man nu eenmaal niet verwachten dat Armin ne "ASOT Live" gaat doen he
Jul-20-2006 11:40
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Ook aanwezig, ook VIP...
Jul-20-2006 12:23
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Re: Re: Re: [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
quote:
Originally posted by FenixStyle
maarja ge kunt in een zaal van 10.000 man nu eenmaal niet verwachten dat Armin ne "ASOT Live" gaat doen he
En gelukkig maar; wan z'n ASOT's zuigen wel keizwaar de laatste tijd
Best dat z'n gewone livesets toch net nog iets beter zijn.
En gelukkig maar; wan z'n ASOT's zuigen wel keizwaar de laatste tijd
Best dat z'n gewone livesets toch net nog iets beter zijn.
ieder zijn mening he
kvind da dus ni eigenlijk, de 252 en 255 heeft hier bv. al genoeg opgestaan