Originally posted by Jasperovitsj
En nu is die trend nu eenmaal meer electro-gericht
Jazeker, maar deze editie gaat het duidelijk ten koste van een meerderheid aan techno-namen; de essentie van het event, nee
En die bovenvermelde namen zijn maar verspreid gevraagd geweest over de jaren; tzijn enkel Väth & Cox die telkens terugkwamen; die heb ik er dan ook bewust uitgelaten.
Vreemd dat Furax er nog niet bijzit...
Jul-21-2006 21:35
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Ik moet toegeven dat het bij mij ook grotendeels Soulwax niteversions, 2many' dj's, Tiga,... zijn die me doen nadenken om te gaan.. Gewoonweg omdat ik geen een van die namen al eens live aan het werk gezien.
Maarja de echte techno-sound heb ik tijdens mij eerste editie ILT (in 2004) eigenlijk ook amper gehoord.. Enkel Redhead (een zaal die toen om 19u al volledig uit z'n dak ging ) en Marco Bailey konden me qua muziek echt bekoren, de rest was niet zo echt mn ding.. En dit jaar zal dit nog erger zijn aangezien in 2004 minimal en electro nog niet zo populair waren..
Jul-21-2006 21:59
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict
Registered: Aug 2004
kdenk dak dees jaar ga, ik wil kraftwerk echt nog een keer aan het werk zien, ze zijn een van mijn favoriete artiesten.
Dave Clarke - Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's - Tiga - Tiefschwarz - Technasia (live) - Joris Voorn - BValentino Kanzyani
en deze namen zeggen mij ook nog wel wat
Jul-22-2006 08:48
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Push2005
Jazeker, maar deze editie gaat het duidelijk ten koste van een meerderheid aan techno-namen; de essentie van het event, nee
En die bovenvermelde namen zijn maar verspreid gevraagd geweest over de jaren; tzijn enkel Väth & Cox die telkens terugkwamen; die heb ik er dan ook bewust uitgelaten.
Vreemd dat Furax er nog niet bijzit...
Dan ga je gewoon niet...
Jul-22-2006 09:56
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Tuurlijk ga ik ni, ge ziet da van ier ... met zo'n lineup
Jul-22-2006 09:57
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Achja veel mensen gaan gewoon uit miserie naar ILT.
Ik heb in 2003 de Outdoor versie gedaan welke een enorm sterke lineup had. Was toen zelfs een toffe house stage met oa Roger Sanchez.
Ook de indoor heb ik dat jaar gedaan, weliswaar iets minder dikke namen aangezien er outdoor al hadden gehad maar toch hele nacht strakke vette techno.
Zolang ze die jeanetten gelijk ne Villallobos blijven hypen zal de techno er ni op vooruit gaan.
Jul-22-2006 10:05
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict
quote:
Originally posted by Devilex
Zolang ze die jeanetten gelijk ne Villallobos blijven hypen zal de techno er ni op vooruit gaan.
² ik heb schijt aan die kutminimal
Jul-22-2006 10:21
Soliplex
tranceaddict
Registered: Nov 2003
Ik begrijp ni waarom ze niet eens iemand van de stal van Deejay Gigolo records op de line-up zetten? Of iemand als Gregor Tresher(weet wel ni zeker of die draait, maar producties zijn super) of Anthony Rother bvb. Allé, imo zijn er genoeg mogelijkheden, maar ge moet ze wel willen zien natuurlijk.
Jul-22-2006 12:47
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Push2005
Lol, op dat feest is er amper nog techno; de laatste deftige lineup was in 2003. Toch best dat ik nog één smaakje te pakken kreeg van wat ooit een glorieus technofestival was.
Tzal wel weer Vitalic of Tiga ownage worden en er zal 7 keer Alter Ego - Rocker gedraaid worden zoals vorig jaar, srsly
En dan te bedenken dat bvb Mike in 2001 nog hier mocht staan, of Pvd. Oeeeh trance; maar al dat electro gedoe is populairder, vozer en commerciëler dan zelfs wat Tiësto ATM speelt; I love techno is eraan. De paar fervente techno-addicts die ik nog ken zijn erg verontwaardigd over dergelijke line-up...
edit: Waar zijn Umek; Marco Bailey; Michel De Hey; Mauro Picotto en consoorten naartoe ? Schaamteloos vervangen door 2Many Dj's die zich overal met hun populaire stijl kapotwh0ren. Nuja, Minimal is ook to blame voor de ondergang van techno
Mensen die sensation uitlachen omwille van hun commercialiteit kunnen dat vanaf nu ook doen met I love Techno (and this time ID&T is not to blame )
joeng gij kunt zagen zeg.
ws ga ik er weer bij zijn, zoals elk jaar
Jul-22-2006 12:48
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Kaidreas
joeng gij kunt zagen zeg.
+1
Een feest is een feest.
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-22-2006 13:50
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Nabistai
Een feest is een feest.
Voor ene keer ben ik het eens met hem
Jul-22-2006 13:57
mellow_head
I Kill For You
2 Many DJ's Live @ The Big Day Out 2006, Sydney, Australia >> zaaaaalige set, op Rock Werchter ware ze ook ni slecht naart schijnt.
En wat 'minimal' betreft, das populairder dan ge denkt hier in België