Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > ITWT Nordic 2 Mixed by Dj SL (NO)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lil-H
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Kjøpte cd'en forrige uke, så gleder meg hardt til han kommer på Tiger Tiger imorgen!

party ON !

• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets

Old Post Sep-19-2006 15:56  Norway
Click Here to See the Profile for Lil-H Click here to Send Lil-H a Private Message Visit Lil-H's homepage! Add Lil-H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lil-H
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Gøy å høre phynn og sl spille på tiger tiger. Var en del musikk jeg aldri hadde hørt om, men det ble spilt noen fete tunes også.
blant annet: lethal industry, luvstuck, voyage(denne tok heftig av), out of the blue (sjokk at jeg var ute å spiste kebab da, men hørte musikken utenfra), adagio for strings (en veldig rar techy mix, som jeg ikke forventet i det hele tatt), noen sanger fra hver av ITWT albumma dems, og så husker jeg det ble spilt en sang fra ferrys creamfields plate også..

Ok kveld, men tracklisten kunne absolutt vært bedre! =)
Fin warm-up til Tijs uansett

• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets

Old Post Sep-21-2006 09:03  Norway
Click Here to See the Profile for Lil-H Click here to Send Lil-H a Private Message Visit Lil-H's homepage! Add Lil-H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dipzta
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2002

DJ Phynn og gjengen spilte på Cats i Sandnes utenfor Stavnager sist Fredag 15.9 og det hele var DØDSRÅTT!!! Jeg storkoste meg og kjente det kriblet i hele kroppen når trance-sangene tok av på dansegolvet!
Alle ære til Phynn og de andre som spilte det beste av Trance!
På slutten , den siste timen eller så ble det litt sånn mer hardtrance stil og ikke så melodic og euphoric stil som jeg liker det.
Men hele "partyet" var VERDT hele kvelden! De flotte damene på stedet var underordnet, og Trance musikk var 1.pri!! Og det er ikke så ofte !

Anbefales!

Vincent de Moor
Ronski
Rank1

Old Post Sep-21-2006 21:17  Norway
Click Here to See the Profile for Dipzta Click here to Send Dipzta a Private Message Visit Dipzta's homepage! Add Dipzta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariah
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

jepp, når de var på tiger tiger i trondheim hadde jeg det også jævlig artig. var ikke så mange folk der men musikken leverte. hørte bla johan gielen - physical overdrive, yahel - voyage, phynn - lucid, orjan - artic globe, pvd - for en engel og en eller annen luvstruck mix.

fikk signert plakat også

Old Post Sep-21-2006 21:42  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

quote:
Originally posted by Dustwave
jo, og jeg håper den også er bedre mixet.. hørte igjennom den første nå.. og mixinga er ikke bra til tider :-/

Hørte igjennom den selv, og må si meg helt enig Dustwave. Til å være en studio mix, CD release er mixinga heller veldig sjaber..

Til gjengjeld er jo SL låta fet!

Old Post Sep-22-2006 14:52  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
freeloop
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Det var sykt bra i Tønsberg ja! 300 mennesker på en onsdag er ikke noe som skjer hvorsomhelst
Ikke noe kritikk til SL, men hver gang han dro i gang en låt, havnet jeg til bardisken igjen
Phynn gjorde et strøken jobb som alltid, og låtvalget hans var som at jeg skulle spilt selv

Old Post Sep-22-2006 18:11  Norway
Click Here to See the Profile for freeloop Click here to Send freeloop a Private Message Visit freeloop's homepage! Add freeloop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > ITWT Nordic 2 Mixed by Dj SL (NO)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This tune plz !! [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSaccoman - The Recall (Call-Up Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:55.

Forum Rules: