Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by tijs08
Half 1 it is then!
En zo druk zal het niet worden. Kben er al zat geweest en tis altijd lekker druk! en altijd ook lekker veel vrouwen
See ya TAs all tomorrow!
Vrouwen zat idd
Mar-06-2002 22:58
Jappio
.
Nog ff 1 vraagje over de meeting:
quote:
Mij lijkt het wel handig om een uur of half 1 ofzo. En dan als je met je rug naat de Dj staat, helemaal rechtboven aan bij de bar! Is een knus hoekkie en kan je nog normaal lullen... muziek staat er altijd erg hard
Is dit zeg maar in het midden van die bar of aan de rechterkant van de bar?
Mar-06-2002 23:43
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Jappio Nog ff 1 vraagje over de meeting:
Is dit zeg maar in het midden van die bar of aan de rechterkant van de bar?
als je met je rug naar de dj staat en dus richting de bar kijkt. Helemaal rechtsboven. Dus aan de bar, en dan tegen de rechter muur aan!
greetzz
Mar-06-2002 23:52
Jappio
.
Oke dan.. Ik heb t.. Xie jullie vanavond dan! (moet nu weer heel de dag werken (Maar als je nog in zwolle komt vandaag, ik deel koekies uit!! bij vermelding van ta krijg je een hele doos hehe) Lator!!
Mar-07-2002 09:38
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Hmmmm had net Jappio nog aan de lijn en die komt pas om 12 uur thuis ofso, dus meeting zal of later worden of we halen het denk ik niet.
Mar-07-2002 14:24
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
ik kom vanavond niet ik moest vandaag ook al ptt'jen en dus om zes uur mn nest uit....
Ik zal het wel halen tot eind van de avond maar ik moet de volgende dag weer werken
en dat trek ik echt niet want zaterdag weer werken en dan heb ik al kaartjes voor een apresskie feest dus dan moet ik wel weer veel zuipen wil het naar mn zin krijgen... (dus na drie biertjes is het denk ik al ).
Dus elaas ik ben er niet bij... have fun, maar dat zal wel lukken denk ik...
Sie joe later
Mar-07-2002 16:04
tijs08
a.k.a Dj Teagle
quote:
Originally posted by Dj Lex Hmmmm had net Jappio nog aan de lijn en die komt pas om 12 uur thuis ofso, dus meeting zal of later worden of we halen het denk ik niet.
Zullen we er dan gewoon 1 uur van maken!!
an jammer dat je niet gaat stampertje... maar kzou hetzelfde doen als ik jou was... alleen niet naar een apreskie party
there will be a next time!
Greetzz
Mar-07-2002 17:00
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by tijs08
Zullen we er dan gewoon 1 uur van maken!!
an jammer dat je niet gaat stampertje... maar kzou hetzelfde doen als ik jou was... alleen niet naar een apreskie party
there will be a next time!
Greetzz
Sgoed maken we er 1 uur van. Ik hoop dat we dit halen
Mar-07-2002 17:02
tijs08
a.k.a Dj Teagle
oja misschien handig je uiterlijk ff te beschrijven, herkennen we elkaar wat beter!
ik ben 1.85 en heb donker haar (kweet nog niet wak aan doe)
check de thread 'laat jezelf zien' de laatste post!
Mar-07-2002 17:08
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by tijs08 oja misschien handig je uiterlijk ff te beschrijven, herkennen we elkaar wat beter!
ik ben 1.85 en heb donker haar (kweet nog niet wak aan doe)
check de thread 'laat jezelf zien' de laatste post!
Ja kweet hoe jij eruit ziet. Ik heb ook donker haar zwart bijna ben ook 1.85 en loop waarschijnlijk bij Jappio, maar ik stoot je wel aan als ik je zie stoot ik je wel even aan, dus niet gelihjk gaan slaan he lol
Mar-07-2002 17:17
tijs08
a.k.a Dj Teagle
quote:
Originally posted by Dj Lex
loop waarschijnlijk bij Jappio, maar ik stoot je wel aan als ik je zie stoot ik je wel even aan, dus niet gelihjk gaan slaan he lol
Ik weet hoe Jappio eruit ziet.. dus dat komt wel goed.
En je mag me best ff aanstoten (niet te hard).... TENZIJ ik net ff bezig ben met een leuk vrouwtje natuurlijk