Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Kazaa wordt legaal
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rhand
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by RadiantB

Niet te verwonderen dat Nederland en de Scandinavische landen de warezlanden bij uitstek zijn. (beste economie en zo)

Heb je het dan over de algemene economie?

Old Post Jul-30-2006 15:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Rhand Click here to Send Rhand a Private Message Add Rhand to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by RadiantB
Wij betalen maandelijks 45€ aan die eikels van Telenet/Belgacom (+1€ voor elke gig die je verbruikt, naast de standaard 10 gig), dus films zijn er om te downloaden.

zever. als je het zo ziet, kan je evengoed je internet abonnement opzeggen en dat geld spenderen aan dvd's, cinema of CD's. dan komt je geld tenminste bij de juiste ontvanger (artiesten...) terecht. Zeggen dat films er zijn om te downloaden omdat je toevallig veel geld moet betalen voor je provider is gewoon gelul.

Old Post Jul-30-2006 15:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by Bertn
zever. als je het zo ziet, kan je evengoed je internet abonnement opzeggen en dat geld spenderen aan dvd's, cinema of CD's. dan komt je geld tenminste bij de juiste ontvanger (artiesten...) terecht. Zeggen dat films er zijn om te downloaden omdat je toevallig veel geld moet betalen voor je provider is gewoon gelul.

Groot gelijk! Dan komt het geld tenminste bij de grootwarenhuizen terecht! (Die steken namelijk het grootste deel in hun zak)

Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk). Tzelfde voor de bioscopen, 8 euro voor naar ne film te gaan zien Moest ik geen gratis tickets krijgen dan zouden ze mijne kop daar al lang nimeer zien.

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Jul-30-2006 16:02 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Nabistai
Groot gelijk! Dan komt het geld tenminste bij de grootwarenhuizen terecht! (Die steken namelijk het grootste deel in hun zak)

Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk).

.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jul-30-2006 20:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

in 1985 was het 650 frank voor een CD. In de fnac betaal je nu gemiddeld 18 euro. in 20 jaar tijd valt die prijsstijging toch goed mee? dingen zoals brood of benzine zijn bijna verdubbeld in prijs...

Ik zeg hier niet dat ik zelf vrijuit ga he, ik download zelf ook veel muziek/films en zo, maar zeggen dat films er enkel nog zijn om gedownload te worden gaat er wat over imo

Old Post Jul-30-2006 21:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sh!fty
where's the booz?

Registered: May 2005

quote:
Originally posted by X-Tune
Zever gezever. 10 gig is net genoeg.

I'm with stupid, films downloaden is waste of bandwith. Zou ik alleen ma doen om ne film te zien da nog ma net in de cinema is, ma dan laat de kwaliteit het meestal weten.
Als telenet nu 100GB/ maand zou toelaten weet ik zeker dat de mense die nu klagen over 10 gig / maand evengoed zitte zagen dat nie genoeg is

Old Post Jul-30-2006 22:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Sh!fty Click here to Send Sh!fty a Private Message Add Sh!fty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Nabistai
Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk). Tzelfde voor de bioscopen, 8 euro voor naar ne film te gaan zien Moest ik geen gratis tickets krijgen dan zouden ze mijne kop daar al lang nimeer zien.

Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen!

Old Post Jul-30-2006 22:07 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Hij heeft zowaar een klein beetje een punt

Old Post Jul-30-2006 22:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

quote:
Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen!

Verrukkelijk ! Enne...dat heeft een naam: consumptie maatschappij !

Old Post Jul-30-2006 22:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Devilex
Als ik van dancetunes een betaalde mp3 afhaal, en ik stuur die via msn door naar ne maat, dan is die in feite illegaal van als hij bij die maat toekomt. Hoe ziet Kazaa dit?

Ik denk dat dit werkt met een digitale handtekening. Gij stuurt door en hij stuurt da nog is door en door en door... Als da in de handen valt van Brein (of andere instellingen), dan moeten ze enkel uwe naam opvragen dat in dat mp3-ke staat gecodeerd. En oeps...

quote:
Originally posted by Devilex
Alles blijft gewoon bij hetzelfde, de piraterij is niet meer te stoppen, ze hebben het gewoon veel te ver laten komen. Enige oplossing is de prijzen van CD's, DVD's en Game's te laten zakken.

Prijs laten zakken: akkoord. Te ver laten komen, da weet ik niet zenne. Ze hebben onlangs den diksten server in Zaventem van e-donkey plat gelegd, onlangs ook de site van Pirate Bay plat gelegd (hoewel die terug online is), Kazaa stopt en ik heb de algemene indruk dat iedereen wat voorzichtiger aan het worden is...

Old Post Jul-31-2006 07:51  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

quote:

naast mij op kot had ik zo een kerel zitten. hij bekéék de helft van de films niet eens. "Hij verzamelde die films gewoon maar".

Sjah

Old Post Jul-31-2006 13:14  Belgium
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Ik zit maandelijks aan mijn limiet met muziek alleen, films download ik niet eens

Het voorbeluisteren van tracks enzo neemt ook best wel wat op. Idem met dikwijls te streamen. Ook delen wij onze internet verbinding met 3 hier thuis (broerke die veel multiplayered enzo)

Kvind dat ze toch wel naar 15 à 20 GB zouden moeten optrekken. Of de minimumspeed van 64 kbps naar 256 kbps, om nog een beetje leefbaar te blijven.

Vergeleken met internet in andere landen staan we er toch niet meer te goed voor

Old Post Jul-31-2006 13:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Kazaa wordt legaal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSomeone tell me what this beautiful tune is.... [2003] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackACM - "Elements of Trance" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:15.

Forum Rules: