Originally posted by theoden even snel een vraagje binnedoor, die site van black-hole.nl
wat vinden jullie daarvan?
ik persoonlijk vind dat sites van mensen zoals tiesto en armin van buren veeeeel beter kunnen en moeten
Mja, ik vind die van Armin echt heel slecht. Die vink wel zo lelijk
Mar-06-2002 11:10
theoden
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
ja toch?
als publiek zijnde verdienen we een betere representatie van zo iemand. met geluid en flash en duidelijke makkelijke toegankelijke info..... of zit ik op het verkeerde spoor?
Mar-06-2002 11:18
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by theoden ja toch?
als publiek zijnde verdienen we een betere representatie van zo iemand. met geluid en flash en duidelijke makkelijke toegankelijke info..... of zit ik op het verkeerde spoor?
Nee, maar nu gaat het eigenlijke topic verloren. Zijn we btw wel erg goed in hoor om binne afzienbare tijd al op een zijspoor te geraken hiero
Gewoon ff een nieuwe thread maken (darn, ik lijk wel een MOD )
Mar-06-2002 11:21
theoden
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
excuses
Mar-06-2002 11:25
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by theoden even snel een vraagje binnedoor, die site van black-hole.nl
wat vinden jullie daarvan?
ik persoonlijk vind dat sites van mensen zoals tiesto en armin van buren veeeeel beter kunnen en moeten
tjah... k vind de site van Black-Hole er nog wel aardig uit zien eigenlyk. k vind t alleen jammer dat Tiesto nooooit in z'n Guestbook kijkt (dat heeft ie zelf gezegd op de radio)
ff verder met de topic... de Forbidden Paradise serie mag er ook wel wezen !!
Mar-06-2002 12:02
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh als we het hebben over cd's..
innercity mixed by dj tiesto (de cd die mij naar de trance haalde, om het zo maar te zeggen)
nummertje, te veel om op te noemen maar als we over (echte) oldies hebben:
cj bolland - the prophet (iets van 7 jaar oud)