Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by TranceFool

haha dat boek van de turtles had ik ook....die was echt cool. Toen was ik nog heel klein volgens mij en daar kreeg je ook zo'n rood/blauwe bril bij waardoor je 2 verschillende dingen zag ...eg cool

Hehe ja nu je het zegt van die bril gaat er belletje rinkelen. Dat was voor die plaatjes die uit meerdere plaatjes bestonden geloof ik. Hehe zat je daar met je 3D bril tof te doen

Old Post Mar-06-2002 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex

Hehe ja nu je het zegt van die bril gaat er belletje rinkelen. Dat was voor die plaatjes die uit meerdere plaatjes bestonden geloof ik. Hehe zat je daar met je 3D bril tof te doen

ja die plaatjes bestonden uit 2 delen, dus dan baalde je dat je maar een helft had want je wilde alles zien met die blitse bril, echt lache was dat

Old Post Mar-06-2002 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Zeker interesante thread Petrus

Deze dingen heb ik verzameld

In alle soorten en maten (nee geen moderators ).. varierend van 0,1 tot 10 liter blikken. Hoeveel had ik er ook al weer??? geloof een stuk of 1000. (als het er niet meer waren )

Die Coca Cola's series waren altijd wel leuk.. Olympische spelen.. EK Voetbal, WK voetbal, etc. Ik had ook zeer veel verschillende bierblikjes.. van Normaal Bier tot een vaag Bier uit een land waar ze hele rare tekens hebben (ergens in arabie volgens mij)

Wat heb ik nog meer verzameld...ff denken TOPSHOTS natuurlijk, voetbalplaatjes, buitenlands geld...

En nu verzamel mp3z... (vooral livesets) en CDM's van topnummers verzamel ik ook.

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Owja, ik spaarde vroeger ook altijd Top 40 blaadjes. Was mooi goedkoop. Ging ik altijd samen met een knakker de Top 40 luisteren op zaterdag en alles bijhouden enzo.

Dat deed ik ook altijd... ik heb nog een hele verzameling blaadjes liggen. En altijd je vinger dicht bij de record knop om een topnummer op te nemen

Old Post Mar-06-2002 19:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

quote:
Original Posted by !_PeTrUs_!

Je ziet t al, ikzelf spaarde vroeger alles van Ferrari (mja, lekker standaard ). Van de modellen van BBurago tot aan de exclusieve modellen die meer dan 300 gulden koste.
Was ongeveer van m'n 6e tot me 13e dat ik echt alles kocht en had me hele kamer volhangen met posters en noem maar op. En al die schaalmodellen stonden netjes in een vitrinekast om het stofvrij te houden.

Ik heb het zelfde, alleen bij mij staan ze nog wel in de vitrine kast. Heb ook een paar exclusieve versies. Een gelimiteerde testarossa van zilver, en een WK italia 90 testarossa. En nog een aantal. Heb ze nog wel staan, maar doe er verder niks mee.

Old Post Mar-06-2002 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Vroeger donald duck's gespaard, toen bierfles/viltjes en nu platen
Maar het liefst spaar ik toch goede herinneringen aan wat dan ook.

www.balticbastian.com/

Old Post Mar-06-2002 20:24  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Ik heb vroeger mineralen en edelstenen verzameld.. ja kweet het
Ik heb nu voor onfgeveer en ton aan stene in huis liggen, waarvan 95% in dozen in kasten. Maar kheb ook nog een vitrinekast op mijn zolder staan en die zit prop vol met echte edelstenen (diamant safier enz.) enzo.. geschatte waarde 1500 Euro! Ik doe er niks meer mee en moet ze maar eens gaan verkopen op een beurs ofzo.

maar het zijn toch vooral de wat gewonere mineralen, kben vroeger ook lid geweest van een stenen club (hoe kon ik het leuk vinden) en ben op kamp geweest naar mijnen in Duitsland en heb daar echt mooie dingen gevonden.

Ik ben er nu al een hel tijd mee gestopt, blij toe!
Hier heb ik al mijn zakcentjes in gestoken vroeger. Echt zonde als ik nu kijk wat ik nu allemaal met dat geld had kunen doen.

Ik spaar nu ook platen en das een hobby die nooit meer overgaat

Greetzz

Old Post Mar-06-2002 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Als kleine jongen had ik ook altijd die voetbal stickerboeken van panini. En toen ik ouder werd ging ik basketbalkaartjes sparen van NBA spelers en ik moet zeggen dat dat een dure hobby was. Er waren merken die koste soms wel 25 gulden per pakje (8 kaartjes). Maar verder wel veel lol mee gehad. En op de 1 op de andere dag had ik er genoeg van.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Mar-06-2002 23:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Owja, ik spaarde vroeger ook altijd Top 40 blaadjes. Was mooi goedkoop. Ging ik altijd samen met een knakker de Top 40 luisteren op zaterdag en alles bijhouden enzo.

inderdaaaaaaaad

dat heb ik ook nog gedaan

ik miste er geen 1... deed trouwens altijd de megatop50 blaadjes meepakken... daar stond nog meer in.... wat ik me nog kan herinneren is dat ik me altijd afvroeg wat die verd0mde dancetop10 toch altijd inhield... maakte geen sens IMO... ...

nu weet ik wel beter

Hard = goed

Old Post Mar-07-2002 07:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Alles van Marco van Basten. Doe er nu niets meer mee, ik denk dat het misschien nog wel ergens bij mijn ouders ligt. Maar toch als ik zie op tv of (helemaal bij oude voetbalwedstrijden) brrrrrr wat mooi. Vind ik mooier als Cruijf. Cruijf was ook meer voor mijn tijd dan van Basten. Verder heb ik maar heel ff die panini plaatjes gespaard. Nu is het voornamelijk Geld en het liefst zo veel mogelijk. Alleen het schiet nog niet zo heel eerg op als je alles met dezelfde vaart zo'n beetje weer uitgeeft. Maar ja geld moet rollen zeg ik dan maar.

Old Post Mar-07-2002 08:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Ik heb altijd al muziek verzameld... vroeger veel cassetebandjes en cd singels.. de laatste paar jaren vooral mp3's. Ook spaar ik films op DVD of VCD.

Old Post Mar-07-2002 11:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

Toen ik nog heeeeeeel klein was heb ik postzegels gespaard, daarna van die stickerboeken waar ik mijn 50 cent zakgeld per week aan uitgaf voor een paar stickers en daarna bierviltjes, maar daar was ik snel mee gestopt. Nu spaar ik helemaal niets en geef ik mijn geld mooi uit aan belangrijkere dingen.

Old Post Mar-07-2002 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

tja..... plaatjes van :

verder niks geloof ik.

Old Post Mar-07-2002 23:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackChristopher Lawrence track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFranky Jones - My Obsession [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:07.

Forum Rules: