Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glexx
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Waarna Iakovenko Genk terug op voorsprong brengt..


Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern?
Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken.

Old Post Jul-31-2006 20:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Glexx Click here to Send Glexx a Private Message Visit Glexx's homepage! Add Glexx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict



Registered: Sep 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glexx
Heeft die trouwens gespeeld zaterdag, of zat hij in de kern?
Ik vind het zeer jammer dat hij Lierse heeft verlaten, die gaat volgens mij nog potten breken.


Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet


___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Aug-01-2006 06:28 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance



Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium

quote:
Originally posted by MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen

In your dreams!!
Anderlecht wordt toch gewoon kampioen zeker

btw, Standard was ook wel goe bezig, 2 keer afgetrapt. niemand had iets door


___________________

Old Post Aug-01-2006 10:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Nabistai
Nein, Yakovenko hast nicht gespield. Of hij in de kern zat da weet ik helaas niet


Yep, hij zat in de kern.. Hopelijk krijgt hij zaterdag eens een invalbeurt.

Old Post Aug-02-2006 19:11  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.

VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-02-2006 19:16  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Michael Lamey van PSV is in beeld bij Anderlecht om de plaats van rechtsander in te vullen.

VDB zal het graag horen, die speelt toch liever op het middenveld. Nu nog Hassan passeren, maar makkelijk zal het niet zijn !!


Hein, Hassan passeren? VDB mag dan liever op het middenveld spelen, in de aanval zal hij nooit staan. Hassan speelde tegen St-Truiden zowat rechts achter de spits. VDB op het middenveld is eerder voor de positie van VM, of rechtsmid, maar geen rechtsvoor of achter de spitsen. Hassan en VDB zijn totaal verschillende spelers.

Old Post Aug-02-2006 19:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil



Registered: Sep 2004
Location: Tremelo, Belgium

Als we zaterdag op voorsprong kunnen komen tegen de Limburgers dan zie ik Genk het wel moeilijk krijgen op het Lisp! Al moeten we wel realistisch blijven na vorig seizoen en er rekening mee houden dat Genk ons evengoed in de vernieling kan komen spelen. Al kunnen we hopen van niet En dat Bob idd z'n goaltje maar meepikt

Btw, over Iakovenko: ik weet het zo niet, goeie techniek, snelheid enzo meer maar voetbal lijkt voor hem iets te veel op een spelletje, eenmaal het wat te serieus wordt lijkt het te moeilijk voor hem. Hij zal meer karakter moeten tonen in de toekomst, hij viel niet voor niets door de mand bij z'n test bij AZ. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat we hem moesten afgeven om Bob in ruil te kruigen. Al is hem een mooie carrière van harte gegund!

Old Post Aug-02-2006 19:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.



Registered: Jul 2004
Location: At the decks

Idd!

Hup hup Lierske


___________________
www.myspace.com/ignazziomusic

Old Post Aug-03-2006 14:35  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:

[[ LINK REMOVED ]]






Het belooft alvast een ferm matchke te worden de 19e in het Fenixstadion.. Standard dat MOET winnen om een totale crisis te voorkomen, Clownceicao die terug uit schorsing komt en natuurlijk nog eens het hele stadion dat Steven Defhoer rauw lust.

Hopelijk ligt Boskamp snel buiten op Sclessin, dan kunnen wij Hugo 'Bloemzak' Broozzzz daar dumpen

En Bossie terug in het Fenixstadion.. Hij is degene die voor onze tweede kampioenenploeg zorgde, dus van mij mag hij dat nog eens komen overdoen

Old Post Aug-04-2006 20:59  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase



Registered: Aug 2003
Location: Desselgem, Belgium

quote:
Originally posted by FenixStyle
Jaja, we mogen onze Luikse vriend nog eens aan het woord laten:

[[ LINK REMOVED ]]





Haha
Standard komt nog wel, als Boskamp het eenmaal door heeft dat hij Jovanovic in de basis moet zetten en met Sergio terug.


___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Aug-04-2006 21:01  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer



Registered: Jun 2004
Location: Yellow

Anderlecht pakt 6/6!

Old Post Aug-05-2006 20:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

Wat een match weeral. Die ref heeft die problemen einde 1e en begin 2e helft toch zelf gezocht ze. Het was 2e geel en een smerige overtreding van VDB, maar als ref moete gewoon bij beslissing blijven. Door u te bedenken, zeker als gevolg van protest, ondermijnt ge u eigen gezag. Vanaf dan zag ge hem zo de grip op de wedstrijd verliezen.

Over Anderlecht, tja, weer met 10 man, niet gemakkelijk dan. Niet verdiend, maar de punten zijn er toch. Ik hoop iig dat Frutos snel terug is zodat die de bal kan bijhouden en voor aansluiting zorgen. En VDH die moet toch al lang niet meer op dat veld staan hoor, het enige wat hij er nog kan doen is drieste tackles aangaan. Hij is te traag op zowel fysiek vlak als op technisch vlak. Hopelijk komt Leiva of VDB toch in de plaats van VDH. Aan de automatismen moet ook duidelijk nog gewerkt worden (net als aan VDB zijn mentaliteit), maar hopelijk beter het niveau eens die er zijn.

Old Post Aug-05-2006 20:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID = Vocal saying "Your So Stupid, You Drive Me Insane"??? [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Gift - The 7th Day [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!