|
Wat een match weeral. Die ref heeft die problemen einde 1e en begin 2e helft toch zelf gezocht ze. Het was 2e geel en een smerige overtreding van VDB, maar als ref moete gewoon bij beslissing blijven. Door u te bedenken, zeker als gevolg van protest, ondermijnt ge u eigen gezag. Vanaf dan zag ge hem zo de grip op de wedstrijd verliezen.
Over Anderlecht, tja, weer met 10 man, niet gemakkelijk dan. Niet verdiend, maar de punten zijn er toch. Ik hoop iig dat Frutos snel terug is zodat die de bal kan bijhouden en voor aansluiting zorgen. En VDH die moet toch al lang niet meer op dat veld staan hoor, het enige wat hij er nog kan doen is drieste tackles aangaan. Hij is te traag op zowel fysiek vlak als op technisch vlak. Hopelijk komt Leiva of VDB toch in de plaats van VDH. Aan de automatismen moet ook duidelijk nog gewerkt worden (net als aan VDB zijn mentaliteit), maar hopelijk beter het niveau eens die er zijn.
|