Men det kan vara åldersgräns på tåget vet du Alkohol och så..
___________________ One of the few ones left
Exakkt... Eller, det kanske inte nått som skulle hindra mig (bortsett från pengar)
quote:Originally posted by reveal jag funderar Låter bra Reveal....Hoppas att det blir lite mera folk....Kom igen nu killar å Gaby.....
är oerhört sugen på att dra .. inte faligt pris heller
men ok, då är vi 4 pers iaf.. jag, trance christer, x-dream... och så räknar jag kallt med att gabriella ska med
___________________ man with no sig
quote:och så räknar jag kallt med att gabriella ska med Japp.....Vem gör inte det....
detta får man bara inte missa fan vad fint det kommer bli.. ska bli underbart
quote:Originally posted by reveal men ok, då är vi 4 pers iaf.. jag, trance christer, x-dream... och så räknar jag kallt med att gabriella ska med vem vet? Jag skulle kunna dra iväg över helgen... ska tänka och kolla i plånboken
quote:Originally posted by Gaby vem vet? Jag skulle kunna dra iväg över helgen... var ska du??
___________________ Ohm Nama Shivaya
quote:Originally posted by Ravesquad var ska du?? till Berlin med er
quote:Originally posted by Gaby till Berlin med er nu i helgen?? jag e me...vem spelar??
quote:Originally posted by Ravesquad nu i helgen?? jag e me...vem spelar?? lol vi talar om , som topic säger, om loveparade