Originally posted by arobase
@maxxyme: Rotterdam --> Anvers = 100km
ah ok...
___________________
17.12.11 TBC @ Paris
Aug-18-2006 12:35
anne348
.
Registered: Sep 2005
Location: Lyon
Le hic c'est que l'Ocean Diva c'est un bateau qui... navigue enter 1h et 4h du mat. Donc je vois pas bien comment Armin va faire. Ou alors il miwe à la fin de 4 à 6 à Dam
___________________
.
Aug-18-2006 13:24
low-R
Only banging and melodic
Registered: Oct 2004
Location: Alsace, France
quote:
Originally posted by anne348
Le hic c'est que l'Ocean Diva c'est un bateau qui... navigue enter 1h et 4h du mat. Donc je vois pas bien comment Armin va faire. Ou alors il miwe à la fin de 4 à 6 à Dam
Mais non il a une nouvelle voiture :
___________________
« En France, tout le monde adore la musique, mais personne ne l'aime. » Hector Berlioz
Aug-18-2006 13:50
maxxyme
Mr. Discogs
Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France
quote:
Originally posted by anne348
Le hic c'est que l'Ocean Diva c'est un bateau qui... navigue enter 1h et 4h du mat. Donc je vois pas bien comment Armin va faire. Ou alors il miwe à la fin de 4 à 6 à Dam
il miwe ?
c'est un nouveau concept ?
___________________
17.12.11 TBC @ Paris
Aug-18-2006 14:10
arobase
Supreme tranceaddict
Registered: May 2006
Location: Strasbourg / France
quote:
Originally posted by anne348
Le hic c'est que l'Ocean Diva c'est un bateau qui... navigue enter 1h et 4h du mat. Donc je vois pas bien comment Armin va faire. Ou alors il miwe à la fin de 4 à 6 à Dam
Originally posted by maxxyme
il miwe ?
c'est un nouveau concept ?
aujourd'hui au boulot mon navigateur plantait à peu près toutes les 30 secondes donc il fallait que je me magne pour taper un message, d'où toutes mes fautes de frappe... Et du coup je me suis cassée à 16h parce que ça m'a un peu gavé cette histoire
Sinon Armin en début de soirée ça m'étonnerait quand meme parce que le line up est pas terrible sur l'ocean diva à part lui. Enfin je sais pas mais va y avoir embrouille
@thetrancer:
___________________
.
Last edited by anne348 on Aug-18-2006 at 15:29
Aug-18-2006 15:24
anne348
.
Registered: Sep 2005
Location: Lyon
Pour les fans d'uplifting ;)
Know your trance classics! This will be the theme on this night. Let yourself float away on the long melodic breaks and put your hands and glowsticks in the air. In August the 4CD box A State of “Trance Classics – The Full Versions” was released with 36 of the best trance classics by Armin van Buuren, Ferry Corsten and Tiesto just to name a few. To celebrate this CD, 5 Dutch trance DJs will play nothing but the best trance classics on Saturday September 23rd in the Asta in The Hague
Info:
Line up: Menno de Jong * Signum * Driftwood * Leon Bolier * Robert Nickson
Location: Asta - The Hague
Date: September 23rd 2006
Time: 23:00 - late!
Tickets: 5 euro in pre-sale through www.asta.nl €10.00 at the door
Armada Events: Telephone: 020 4080 846 (Stijn van Gerwen)
___________________
.
Aug-19-2006 06:55
Defcon_7
Alive & kickin'
Registered: Feb 2004
Location: Paris
Re: Pour les fans d'uplifting ;)
quote:
Originally posted by anne348
Know your trance classics! This will be the theme on this night. Let yourself float away on the long melodic breaks and put your hands and glowsticks in the air. In August the 4CD box A State of “Trance Classics – The Full Versions” was released with 36 of the best trance classics by Armin van Buuren, Ferry Corsten and Tiesto just to name a few. To celebrate this CD, 5 Dutch trance DJs will play nothing but the best trance classics on Saturday September 23rd in the Asta in The Hague
Info:
Line up: Menno de Jong * Signum * Driftwood * Leon Bolier * Robert Nickson
Location: Asta - The Hague
Date: September 23rd 2006
Time: 23:00 - late!
Tickets: 5 euro in pre-sale through www.asta.nl €10.00 at the door
Armada Events: Telephone: 020 4080 846 (Stijn van Gerwen)
Le genre de soirée qui me botterai carrément
___________________
Nights To Go:
16.08 : Decibel Outdoore Festival (NL)
11.10 : PITC invites SITF (F)
05.12 : Time Warp NL (tbc)
Aug-19-2006 22:15
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Bruxelles, Belgium
C'est qui Driftwood?
Aug-19-2006 23:16
Insigma
poste utile.
Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...
quote:
Originally posted by lost_in_trance
C'est qui Driftwood?