Originally posted by Devilex
En we zijn weer vertrokken...
sorry
kon et niet laten
Aug-17-2006 16:10
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by ConFig
belachelijk. Wie gaat daarvan potten breken? Tzal weer van Brandt en Leukemans moeten komen dan?
Brandt, Aerts en Jufre voor de bergen en eventueel eindklassement (top 10 moet te doen zijn), en met Leukemans en Rodriguez kunnen ze best wel gaan voor etappewinst. En kom, de Vuelta is de minst interessante ronde voor een ploeg als Davitamon, dus logisch dat ze dan de grote kanonnen wat rust gunnen voor het opkomende WK...
Wie hem gaat winnen geen idee, maar de uiteindelijke winnaar zal hem wel op testosteron winnen zeker
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-17-2006 21:37
Mr_Pedro
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Ah, de koers, i love it! Ge hebt ne koers/trance-liefhebber bij hier!
Owke, mijn mening over de Vuelta. Mooi dat Sastre wil proberen de Vuelta te winnen, maar na 2 zware rondes (en een podium!) dit jaar lijkt me dat wat onwaarschijnlijk. Maar je weet maar nooit.
Andere grootste favorieten in mijn ogen zijn idd Valverde, Menchov, Mayo en wie weet, Tour-winnaar Pereiro!
Aug-18-2006 00:09
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Ah, de koers, i love it! Ge hebt ne koers/trance-liefhebber bij hier!