Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Åre
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

skidor som gäller!!! ingen jävla bräda

Old Post Mar-10-2002 23:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by reveal
skidor som gäller!!! ingen jävla bräda

Schyyy, va äre för snack..

Bräda+headphones skare va! Du såg väl Half-Pipe körningen i OS??

Old Post Mar-11-2002 21:49  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Bräda+headphones skare va!

Funta på att dra me mig musiken i backen men jag ville inte riskera några skador på min kära musikspelare

Old Post Mar-11-2002 22:32 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

har haft det faktiskt.. det e skönt som fan..
mind: såna smällar får man ta..

ska upp om två veckor nu!!! åHH!! dår-kröka!! o bräda!!

Old Post Mar-12-2002 14:01  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja hupp så var man hemma igen då...

Kom fram till sthlms central tidigt imorse sen har man jobbat hela dagen...

Jag har haft så jävla kul kan jag säga. Skidåkningen och brädåkningen var så super... Ja jag kör både och gillar bägge lika bra. Har ålt skidor sen jagvar fem och bräda sen 10 år tebaxx så det spelar inte så stor roll vad jag har på fötterna...

Afterskin var också hela kul faktiskt. Rixfm hade afterskin på Lördagen meddiv uppträdanden, ok det är väl klart man fördrar trance framför allt men är man på en skid ort så är man och då är det allehanda party musik a´la afterski som är roligast...

HBn... ja den gick åt den med, har ingen koll på hur mycket det blev men inte fan blev det lite... + det i baren på Bryggeriet och Diplomat.

Nattklubben hade jag också jäkligt kul, det var som var mest kul var att gå ut i Söndags på nattklubb. Då gick alla säsongare ut också... var länge sen jag hade så kul... bra musik körde dom ofta också.. jag kan langa upp ett film klipp på en brutta jag snacka med som dansa till tung gung...
Filmade upp ca 50 minuter med dårskap, skidor, supa och dansa...

Åre äger !!!

Old Post Mar-12-2002 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
+ det i baren på Bryggeriet och Diplomat.

antar att du menade Bygget och Diplomat?

Old Post Mar-12-2002 20:12 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by reveal

antar att du menade Bygget och Diplomat?
Precis Bra där.. jag var så jäkla full den kvällen så jag minna bara att det började på B typ... kul vare iaf.

Old Post Mar-12-2002 21:19  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Åre
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvocal stormer from Nat Monday @ Renaissance [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoby - "In My Heart (Sean Tyas Misses Twilo Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:06.

Forum Rules: