Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
satan i gatan så mycket bra skit som släppts de senaste veckorna...min korg på beatport är överfull - jävlar i havet, denna gången ska lasseman FAN ta mig spela på FL annars jävlar...
Originally posted by Braxen
Ska mixen som man skickar in vara 60 lr 90min ? ..
Med tanke på att den ska kunna få plats på en CD, så lär väl 60 "vara lagom"?
___________________
man with no sig
Aug-20-2006 15:11
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
runt 60 minuter har det sagts...sen om den är 50 eller 80 min spelar väl ingen större roll. Huvudsaken är väl så Johnny & kompani kan få en uppfattning om huruvuda man är bra på att bygga ett set också, snarare än bara att få höra om övergångarna är tighta...
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jag gissar att de lyssnar på helheten...
låtval, övergångar, uppbyggnad, musikstilen i fråga etc.
Råkar man hamna lite ur takt en övergång tror jag inte det avgör fullständigt om det inte är supertuff konkurens mellan mixarna.
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Aug-20-2006 15:51
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
vi kan ju fråga de som faktiskt har kommit med :P
___________________
Aug-20-2006 16:19
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Alltså MB får in en SATANS massa demos så att göra ett mastodont set är onödigt! Vad dom lyssnar på i helheten och om det kan passa in samt lite skills. Tror det är farligt att vara för minimal och egen bara för att det är cred. Ofta så väljer dom mixar som bara känns rätt helt enkelt, bara en känsla som infinner sig.
Satt och snackade en stund med Johnny om det där.
För dig ScuL är det lönlöst att skicka in igen för Future Lounge, man får bara en spelning där. Ska du lira igen blir det som en etablerad på ordinarie tider så sikta på det isf.
För dig ScuL är det lönlöst att skicka in igen för Future Lounge, man får bara en spelning där. Ska du lira igen blir det som en etablerad på ordinarie tider så sikta på det isf.
ah men nyhetsbrevet säger:
Vi välkomnar alla, även de som tidigare spelat i Future Lounge tidigare att skicka in ett bidrag. och kommer sedan att välja ut 7 djs som får 90 minuters primetime-spelning var