Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Intuition Invites [07/10/2006] @ CLub Poema , Utrecht, The Netherlands
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by lost_in_trance
Quelle option?

Dis-moi tu serais pas un peu belge toi ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-20-2006 16:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Quelle option?

Lèves-vitres automatiques

ok je sors

Plus sérieux, me fait chier de bosser le samedi, je rate plein de soirées. Utrecht c'est pas facile d'accès par le train en plus je préfère La Haye c'est direct en Thalys.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-20-2006 16:08  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by stanymi

Old Post Aug-20-2006 16:09  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by anne348
Ca veut dire qu'y a quelqu'un qui est sur le coup et qui m'a déjà demandé, j'attends confirmation de sa part.

Tu es vachement sollicitée

Bon si je dois payer le train, je réflechirai

Old Post Aug-20-2006 16:13  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Attention bientôt l'accès à la voiture d'Anne se fera sur dossier

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-20-2006 16:18  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Defcon_7

Plus sérieux, me fait chier de bosser le samedi, je rate plein de soirées. Utrecht c'est pas facile d'accès par le train en plus je préfère La Haye c'est direct en Thalys.

C'est vrai... Ils pourraient le faire à l'Asta...

Quand je pense à toutes les réductions que j'ai avec le thalys, ça me dégoûte!

Old Post Aug-20-2006 16:19  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxfuns
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005
quote:

une foué

quote:

Si c'est comme pour les appartements on est dans la merde tibault

Old Post Aug-20-2006 16:19  France
Click Here to See the Profile for maxfuns Click here to Send maxfuns a Private Message Add maxfuns to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

quote:

100%

Pq?

Old Post Aug-20-2006 16:32  Belgium
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:

nan nan, on recadre: l'accès à la voiture d'Anne se fait sur proposition d'Anne, c'est aussi simple que ça

Old Post Aug-20-2006 17:03 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
100%

Pq?

oh putain t'es trop fort !!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-20-2006 17:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Me reste plus qu'à faire le virement... Ca va être de la teuf de folie celle là. y a intérêt à être en forme. Sur ce coup on mangera un peu plus que ce week end et on boira un peu plus de Reb Bull

Old Post Aug-21-2006 09:29  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
Sur ce coup on mangera un peu plus que ce week end et on boira un peu plus de Reb Bull

Bonne idée, si je calcule bien, niveau bouffe : samedi 6h 1 pain au chocolat et 1 café, 2-3 petits beurres au taf, 2 vulgaires paquets de chips et 1 pain au chocolat a midi, puis plus rien jusque dimanche midi

niveau boisson : (je vous laisse imaginer)

Old Post Aug-21-2006 09:49  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Intuition Invites [07/10/2006] @ CLub Poema , Utrecht, The Netherlands
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Wavez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:37.

Forum Rules: