Bidor kan perfect Nederlands hij is een Nederlander van oorsprong, geen Belg
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
quote:Originally posted by FCB_Fanatic Bidor, ... You're from Belgium that's something new Niederlanders Bagliumitessticles are both the same thing
quote:Originally posted by mellow_head Bidor kan perfect Nederlands hij is een Nederlander van oorsprong, geen Belg dat is correct, en als je er problemen mee heb zeg het dan
___________________ www.soundcloud.com/rinster
quote:Originally posted by bidor dat is correct, en als je er problemen mee heb zeg het dan kaan nïcht sprecken zeeI Nedielernadert langual du?
quote:Originally posted by jdat kaan nïcht sprecken zeeI Nedielernadert langual du? houd toch je kop dicht mof
ja jdat blijf uit onze thread!
quote:Originally posted by mellow_head ja jdat blijf uit onze thread! wij accepteren geen moffen
quote:Originally posted by mellow_head ja jdat blijf uit onze thread! Ik zal nooit dit verlaten thread
quote:Originally posted by jdat Ik zal nooit dit verlaten thread jij praat turks/nederlands nog zo'n idioot
quote:Originally posted by bidor jij praat turks/nederlands nog zo'n idioot ja ja mein nederland ist idioot
quote:Originally posted by jdat ja ja mein nederland ist idioot vertel mij wat
quote:Originally posted by mellow_head Bidor kan perfect Nederlands hij is een Nederlander van oorsprong, geen Belg weet ik, vandaar mijn reactie