Cool!!!!...en dat voor maar €121,- Valt super mee, hoe lang blijft ze????..zit daar een tijd aan of gewoon voor de hele nacht
ik geloof anderhalf uur of 2 uur, de hele nacht zit er niet in
Mar-11-2002 20:18
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Hi,
Wow, gaaf zeg Bazz! Ik vond Astrid er idd wel smakelijk uitzien op Qontact. En 121 euro voor een 2,5 uur durende booking is niet duur, in tegendeel zelfs. Eet ze ook mee trouwens?
maar krijg van de week bericht, dus dan zie ik dat wel
pff net de email binnengekregen, ff quote
quote:
Hallo Bas,
Bedankt voor je deelname aan de veiling, we brengen
deze week rechstreeks in contact met Astrid om een en
ander af te handelen
Vriendelijke groeten,
Van Diepens Dance Department
moet maar ff date afspreken
weet iemand trouwens of ze een vriend heeft?
Mar-16-2002 20:08
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by DJ Bazz
pff net de email binnengekregen, ff quote
moet maar ff date afspreken
weet iemand trouwens of ze een vriend heeft?
Ik dacht van wel, k weet t eigenlyk bijna zeker... maar k durf geen naam te noemen want zou gedeeltelijk een gok zijn. Heb wel een zwaar vermoeden
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
Mar-20-2002 18:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Apoptosis
Nou, k heb een paar keer de hele tyd dezelfde gast achter de draaitafel gezien toen ze aan t draaien was... dus k denk dat dat meneertje Astrid Walter is.
t kan toch ook dr neef/oom/buurjongen/een vriend zijn?
Mar-20-2002 18:48
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Optimus
t kan toch ook dr neef/oom/buurjongen/een vriend zijn?
Kan inderdaad, maar om de één of andere reden denk k dat t dr boy is . k heb t erges een keer gehoord of gelezen of zow, k weet wel dat k t niet zelf heb verzonnen...