Registered: Dec 2001
fan va jobbig du e pischen :P
vet inte om jag har råd, ska kolla upp det
Fokused dog inte, de verkar bara ha riktat in sig på andra stilar än trance ett tag (mer åt tribalhållet om jag fattat saken rätt).
Har ju varit en del fokusedgrejer senaste åren, bara inget stort.
batteries not included.
- dave
Sep-04-2006 02:55
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by SMC
Stämmer. Son Kite/Minilogue-grejer t.ex. lär funka hur bra som helst.
Det ar verkligen skam att de spelar sa sallan i Sverige! A andra sidan kan man bege sig till Kopenhamn med, dar de spelar titt som tatt. Har i Australien spelar de dock pa det flesta storre festivaler. Tycker f.o. att det ar trist att Monday Bar har sunkat ned sig nar det galler bokningar av akter/dj's under det senaste aren.
Sep-05-2006 01:00
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Fetecreds för Warren-bokningen! Enligt ryktesvägar finns där fler tunga namn på denna linan som ska presenteras inom kort. Inväntar med spänning MBars lina till luciakryssen, men blir det ytterligare någon tung progakt på denna halloweenkryss så blir det defenitivt Fokused istället för MBar denna gång, speciellt om de tar in Özze & kompani eller några liknande giganter och sätter de på Panorama på sämsta möjliga tid, istället för att ge de prime time på stora golvet någon av dagarna. Bägge kryssningar kommer jag inte ha råd med.