|
Re: voor Henkie_henk
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hallo allemaal trouwens, en bedankt voor 't "welkom-heten". Ik wil nog ff kwijt tegen Henkie dat Zombie Nation echt té oud is, waarom kom je daarmee?? O ja, bovendien is dat minder irritant, want dat is gewoon mee"zingen" met een bestaande melodie! Ken jij een nummer dat de hele tijd gaat van: Hey-Ho ??? Ik nl. niet!
Maar het is ook niet zo dat m'n hele feest erdoor verpest wordt hoor, en het is helemaal niet zo dat ik feestgangers een bepaalde houding wil aanpraten ofzo!
En nog een laatste vraagje aan Henkie (oh, ik vind de rest van jullie ook interessant hoor!): als je senior TrancEaddict bent; hoe oud ben je dan?
Doegie! |
Ok lieve schat... alhoewel ik Henk nie ben kan ik daar wel antwoord op geven , Je begint als TranceAddict in Training -> bij 0 posts , dan wordt je TranceAddict -> bij 40? posts , daarna Senior Tranceaddict -> bij 80 posts , en daarna Supreme TranceAddict bij 200 posts.
anders gezegd , die titel heeft nix te maken met je leeftijd... alleen hoevaak je iets op dit message board zet.
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.

-DoomBringer-
|