Dit jaar maar 12.000 man.. Bang dat ze het niet vol krijgen? Maar misschien dat ik hier ook wel heen ga, ligt eraan wie er komen en welke feesten er nog meer zijn in December. Wil natuurlijk wel een goed feest hebben als afsluiter van het jaar.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA