|
hehehe jag tyckte om honom förut men jag tycker han har blivit lite för mesig på sistonde...
aja skitsamma smaken e som baken,
& nej jag jävlas inte, det e inte
bekräftat än men....
& festen vi talar om är:
CREAM @ Münchenbryggeriet
Tisdag 30 april -
Valborgsmässoafton
fråga inte hur jag vet detta....
P.S DETTA är inte bekräftat, så
snacka inte skit om det inte blir av,
jag säger bara det jag hör & ser.
|