1. Armin van Buuren
2. Ferry Corsten (zoveel goede rmx, en dan nog PUNK
3. Tiësto (Back na 2 goede rmx, southernsun en die andere
4. L-Vee
5. Johan Gielen
6. Sander Kleinenberg
7. Lucien foort
8. Way out West
Mar-11-2002 20:36
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
DAMMNNNN Marco natuurlijk vergeten.. die zou dan ipv van armin (moeten) komen, als het veranderd kan worden (fijn) anders (maakt het me nie echt veel uit)
goh, echt veel variatie heb ik tot nu toe niet gezien:
armin, tiesto, l-vee, rank 1, johan gielen.. bijna precies dezelfde namen als uit die favo-dj thread.
valt me trouwens op dat niemand die gasten van Riva heeft genoemd.. daar zijn jullie toch zo een fan van?
onvoorstelbaar dat ze ook achter chocolate puma zitten trouwens!
Mar-11-2002 23:35
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
tjongejonge...
wat is het toch moeilijk voor sommigen een normale top 6 samen te stellen zeg...
dit ben ik al tegengekomen:
- dezelfde naam 2x in 1 lijst
- top 5 (2x)
- top 8
- namen hopeloos fout gespeld..
anywayz, ik bak er wel wat leuks van.
w8 nog steeds op een boel meel, ga niet alles hier op het board zitten turven, MEEL OF PM< ANDERS NIET!!!!
Mar-12-2002 07:46
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx goh, echt veel variatie heb ik tot nu toe niet gezien:
armin, tiesto, l-vee, rank 1, johan gielen.. bijna precies dezelfde namen als uit die favo-dj thread.
valt me trouwens op dat niemand die gasten van Riva heeft genoemd.. daar zijn jullie toch zo een fan van?
Op zich niet zo raar dat veel mensen dezelfde producers opnoemen, de meeste mensen zijn hier voor Trance dus dan krijg je ook de producers die Trance maken....vrij logisch allemaal
maak jij dan variatie en post jouw favoriete producers.....
hehe meen je dat haha
Inderdaad wel veel standaard namen hoewel dj siesta wel een aantal goede namen (laatste 3)
mijn top:
Sander kleinenberg
Way out west (nick warren plus name lost hehe)
james holden
mike van den berg
deep dish
john creamer & stephane K
satoshi tomiie
Mar-12-2002 10:56
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Jukx goh, echt veel variatie heb ik tot nu toe niet gezien:
Die gasten van Riva beginnen net een beetje fatsoenlijk te produceren..1 topnummer en wat leuke remixen.. verder echt niet bijzonders als je het vergelijkt met die "bekende" namen die al een dozijn topnummers hebben geproduceert... ik heb ook nog geen "slechte" producers gezien in die lijstjes trouwens...
Mar-12-2002 12:52
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by magrec
hehe meen je dat haha
Inderdaad wel veel standaard namen hoewel dj siesta wel een aantal goede namen (laatste 3)
mijn top:
Sander kleinenberg
Way out west (nick warren plus name lost hehe)
james holden
mike van den berg
deep dish
john creamer & stephane K
satoshi tomiie
ja dat is pas een lijst!
Nick warren was ik helemaal vergeten, way out west rulz
Mar-12-2002 13:29
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by Blik
Op zich niet zo raar dat veel mensen dezelfde producers opnoemen, de meeste mensen zijn hier voor Trance dus dan krijg je ook de producers die Trance maken....vrij logisch allemaal
dat is dus helemaal niet wat ik bedoelde..
ik vroeg me alleen af of de goede producers/djs soms zo dun gezaaid zijn in het trancewereldje aangezien iedereen hier dezelfde namen noemt??
...vrij logische vraag
Mar-12-2002 15:21
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx
dat is dus helemaal niet wat ik bedoelde..
ik vroeg me alleen af of de goede producers/djs soms zo dun gezaaid zijn in het trancewereldje aangezien iedereen hier dezelfde namen noemt??
...vrij logische vraag
Goeie dj's zijn dus ook goeie producers, blijkt hieruit