ik vindt het ook een super goede en realistische serie.
Kijk ook elke week als ik kan en anders neem ik het op.
Wat ik heb gehoord is dat de hele serie op een videoband uit. Dus
dan moet ik die maar gaan aanschaffen
Mar-12-2002 17:19
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Gurian ik vindt het ook een super goede en realistische serie.
Kijk ook elke week als ik kan en anders neem ik het op.
Wat ik heb gehoord is dat de hele serie op een videoband uit. Dus
dan moet ik die maar gaan aanschaffen
Videoband? hehe wordt steeds leuker. Denk je dat zo'n 12 uur beeldmateriaal op een videoband kan? lol naja wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mar-12-2002 17:21
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Videoband? hehe wordt steeds leuker. Denk je dat zo'n 12 uur beeldmateriaal op een videoband kan? lol naja wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ja toch???
Alle afleveringen van Friends staan toch ook op een videoband
Mar-12-2002 17:42
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
ben met carnaval vergeten te kijken en daardoor een aflevering gemist, ik vind het dan niet meer leuk om te volgen en heb sindsdien het niet meer gevolgd
Mar-12-2002 19:17
PCP2017
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
BoB rulez, beste WWII serie/docu ooit gemaakt!!!!!
BBC heeft BoB al in november uitgezonden, toen alles geteept en heb ze nu allemaal al zekerz 3 keer ofzo gezien!
Meeste afleveringen zijn pretty kewl maar niet allemaal, enkele zijn beetje overdreven.
Erg indrukwekkend allemaal en super realistisch!!
Check maar eens BoB voor veel info over de manier waarop het gemaakt is.
Of de BBC site van BoB : BBC BoB Homepage
Die laatste aflevering was wel redelijk grofjes ja.. dat ze dat kamp ontdekte.. maarja echt leuk was het toen ook niet..
vind trouwens film als.. enemy @ the gates ook kewl.. Das met zon dikke leete sniper.. dikke skillz.. gave film.. Niet zoiets als BOB hoor.. dit is meer zon amerikaanse productie..
saving private ryan vink ook nog wel kewl.. alhoewel k em wel al 5 keer heb gezien.. (op dvd 3 jr gelej al)
Mar-13-2002 13:40
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
zoals ik al zei, ik heb band of brothers nie gevolgd maar heb net wel eff een goede oorlogfilm gekeken.. we were soldiers.. echt aan te raden, net zoals black hawk down, allebei echt goede films.. (wel redelijk amerikaans maar minder als je zou verwachten!)
Originally posted by TimeportE zoals ik al zei, ik heb band of brothers nie gevolgd maar heb net wel eff een goede oorlogfilm gekeken.. we were soldiers.. echt aan te raden, net zoals black hawk down, allebei echt goede films.. (wel redelijk amerikaans maar minder als je zou verwachten!)
Ja?? ow.. misschien kijk k em nog welles dan.. svcd is iig vcd kwalie man.. kan netzogoed me lenzen niet in hebbe..
begin was meteen fijn he.. met die gastjes.. zon soldaatje.. zo.. hey wat is dat nou wat tegen me helm vliegt.. ooo hersentjes van dat mannetje naast me..