Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [27-10-2006] Progressive @ Australian (70)
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Kartman
En effet ca progresse moi la progression s'arretera à Bandit

moi une soirée comme ça la progresssion se ferait comme ça :

porte d'ntrée --> bar --> porte de sortie.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-26-2006 21:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by stanymi
moi une soirée comme ça la progresssion se ferait comme ça :

porte d'ntrée --> bar --> porte de sortie.

Oui c'est bien dommage... Mais bon pour ca que je soutiens les seules soirées trance parce que j'y entends du bon son et que c'est bien qu'il y en ait encore. Vu que même ici on est méprisant face a ces soirées je comprends que les clubs ne s'y mettent pas plus.

Mais si tu veux tester le bar de l'australian tu es le bienvenu

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-26-2006 21:47  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
akkros
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2005

Pour le gabber, c'est juste le dernier 1/4 d'heure pour les fous furieux

Old Post Oct-26-2006 22:11  France
Click Here to See the Profile for akkros Click here to Send akkros a Private Message Visit akkros's homepage! Add akkros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Oui c'est bien dommage... Mais bon pour ca que je soutiens les seules soirées trance parce que j'y entends du bon son et que c'est bien qu'il y en ait encore. Vu que même ici on est méprisant face a ces soirées je comprends que les clubs ne s'y mettent pas plus.

Mais si tu veux tester le bar de l'australian tu es le bienvenu

ben j'aime pas j'aime pas...je vais pas me forcer non plus. J'ai déjà essayé mais sans succès

Finalement non je vais rester à Paris, on a bien assez à faire ici ce w-e

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-27-2006 05:03  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Perso de la trance au hardstyle ça va mais hardcore et gabber non merci !

Old Post Oct-27-2006 06:43  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by stanymi
ben j'aime pas j'aime pas...je vais pas me forcer non plus. J'ai déjà essayé mais sans succès

Finalement non je vais rester à Paris, on a bien assez à faire ici ce w-e

C'est clair

Oui moi non plus hardcore / gabber non merci mais de toutes facons je suis déja parti depuis longtemps.

Hardstyle ca me dérange pas par contre ca finit les soirées en beauté

Old Post Oct-27-2006 08:17  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
c'est plutot sympa, c'est très rare ce genre de soirée en France, on ferait mieux de vous encourager plutot que vous plomber!

Continuez les gars,

sinon, je vais passer pour un con mais j'ai une question: c'est quoi le GABBER?

Old Post Oct-27-2006 11:08  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
c'est plutot sympa, c'est très rare ce genre de soirée en France, on ferait mieux de vous encourager plutot que vous plomber!

Continuez les gars,

sinon, je vais passer pour un con mais j'ai une question: c'est quoi le GABBER?

Tout a fait d'accord et pour ca que je soutiens tous ceux qui se démènent pour faire des soirées avec plus ou moins de succès. Que ca soit quand ZoR etait au planet's ou maintenant Vince et les soirées Akkros.

Ils s'investissent à fond dedans que ca soit les organisateurs, les personnes qui font les flys, les photos, les djs et sans attendre de retour car c'est leur passion et ils veulent la faire vivre !

Pour le gabber je vais peut etre me gourrer mais je crois que c'est du hardcore vitaminé venu des NL mais suis pas expert du style

Old Post Oct-27-2006 12:22  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

moi un truc qui me fait (bien) rire c'est le nom d'un dj... Chodaboy...

Old Post Oct-27-2006 14:18  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by maxxyme
moi un truc qui me fait (bien) rire c'est le nom d'un dj... Chodaboy...

Ca vaut pas nick la sardine

Old Post Oct-27-2006 14:53  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Ca vaut pas nick la sardine

c'est où ça ?

Old Post Oct-27-2006 15:12  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

C'est quoi le gabber? Quelqu'un a une sample?

Old Post Oct-27-2006 15:16  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [27-10-2006] Progressive @ Australian (70)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcouple ids needed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel & Eyal Barkan - Voyage [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:55.

Forum Rules: