Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Pages (68): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

C'est bien ce que le type avec qui j'avais discuté à PVD m'avais dis...Et y'en aura encore des DJ de renommée internationale qui viendrons spinner dans la capitale !! En tous cas, count me in !! En plus j'ai un forum sur les Manufacturing Extension systems dans ces eaux la à Panam. J'espere que c pas samedi sinon, c'hré mort !

Old Post Sep-14-2006 06:09  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Soit je me prends un jour de congé pour faire le before soit j'arriverai juste à l'heure pour rentrer en boite

Faut s'attendre à ce que ce soit blindé de chez blindé cad 1500°K

Old Post Sep-14-2006 06:37  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Ca sent le WE complet à Paris ça

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Sep-14-2006 06:58  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Ca fait des mois qu'on voulait se faire un p'tit week à Paris avec Vaness....

Je crois qu'on a pas le choix !!!

Old Post Sep-14-2006 07:02  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

par PM >
J'ai 4 places pour coucher chez moi (d-miurge le samedi soir déjà). En priorité ceux qui viennent de loin, ouais ca parait logique en fait...les belges, les alsaciens-lorrains, les sudistes...bon tout le monde est loin en fait

+ de places si vous avez de quoi dormir

Dans tous les cas faut ramener couettes/draps/oreillers et tout le tralala.

------------------------------------

Ce serait bien que mes concitoyens prennent la mm espèce d'initiative (Alex, maxxyme, victorious ?...Je suis pas le bon samaritain et vous n'habitez pas loin de Paris voire carrément Paris pour victorious il me semble)...Enfin je dis ça...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-14-2006 07:28  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

YES I am IN!!!
Merci Alexander pour cette nouvelle.

@Stan - Désolé pour la dernière fois. Je t'avais dit que j'assistais au before chez toi mais en fin je n'ai pas pu. Puis je venir cette fois? Je t'assure 100% cette fois-ci.

Old Post Sep-14-2006 07:28  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

bon alors pour pas pourrir X threads, je vais me faire mon thread Stan's organisation - week-end du 27-28/10, vous m'en voudrez pas hein ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-14-2006 07:30  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ailartsua
tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by Cyber
j'vais peut etre faire un effort et bouger mes fesses jusqu'a Paris

tu préfères pas le voir la semaine d'apres au Platinum Club à genèves

Old Post Sep-14-2006 07:36  Argentina
Click Here to See the Profile for Ailartsua Click here to Send Ailartsua a Private Message Visit Ailartsua's homepage! Add Ailartsua to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by stanymi
bon alors pour pas pourrir X threads, je vais me faire mon thread Stan's organisation - week-end du 27-28/10, vous m'en voudrez pas hein ?
*

God I HAVE to improve my French.
Again, je n'ai pas compris ce qu'il voulait signifier Stan.

Vives les traducteurs!!! Quelqu'un peut m'en suggérer un?

Old Post Sep-14-2006 07:43  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Ce serait bien que mes concitoyens prennent la mm espèce d'initiative (Alex, maxxyme, victorious ?...

il faudra que je consulte:
- mon frère (qui habite chez moi)
- ma copine (qui parfois dort chez moi aussi)

et moi j'ai pas un salon de 70 m2 comme certains..
(promis je vous mets une/des pix pour me justifier... )

et puis bon... faudrait pas s'emballer trop vite, on sait jamais qu'au dernier moment on ait un "ah ben Tiësto a une gastro..."

Old Post Sep-14-2006 07:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by maxxyme
et moi j'ai pas un salon de 70 m2 comme certains..
(promis je vous mets une/des pix pour me justifier... )

c'est 60m²; quand tu retires la cuisine, les chiotes, le débarras, la sdb et qd tu sais qu'il y a 3 pièces, on se retrouve avec un salon pas très grand au final

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-14-2006 08:33  France
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

putain un vendredi soir

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Sep-14-2006 08:49  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (68): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacka new challenge for chittle ;) [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolden Girls - "Kinetic" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:27.

Forum Rules: