Kan ik ook alleen maar toejuichen dat hij terug zijn koers uit eind jaren 90 begin 2000 gaat varen.
Sep-14-2006 16:45
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Waarom zou je nu denken dat dit een publiciteitsstunt is ?
Niet intentioneel hoor, ik geloof best dat hij wil dat de gevestigde orde eindelijk eens wat doorbroken wordt. Maar feit is dat mensen zo'n dingen meestal positief ervaren, en zo zou zijn uitspraak zich wel eens tegen hem kunnen keren, ironisch genoeg.
Originally posted by Push2005
Dit werkt niet als stunt, het is een oproep. Meer niet... Zoals in die Quote staat; het is nooit goed als het op Tiësto aankomt; het is altijd verkeerd.
Het is ver gekomen dat de minachting zo groot is dat je zelfs een eerlijke blog niet gelooft. Allezinds ik ben eens gaan kijken op het Tiesto forum en daar zijn er al honderden die zijn oproep volgen, en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ik voel me niet beledigd als een paar van mijn favoriete dj's lager staan in een overroepen populariteitspoll hoor.
(Ikzelf stem trouwens ook sinds 2003 niet meer op Tiesto)
luc, had op eender welke dj zo gereageerd, en hij is niet de enige die zo stunten doet
Sep-14-2006 16:52
Estuera
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by FredNova
dat kan idd wel...
maar ook dit: als het echt als stunt bedoeld is, waar is dan Progression? Phynn? En de rest van BlackHole...
Zou idd een redelijk waardeloze marketing move zijn...hij is nu gewoon dj's van concurrerende labels aan het promoten, ik denk dat dat dus gewoon echt z'n persoonlijke mening is en geen stunt.
De man heeft goeie smaak, SVD en Richard Durand stonden ook in mijn top
en ik denk niet dat tiesto dit als publiciteitstunt doet, want wat heeft tiesto nog te bewijzen eigelijk?
Dat hem eens 2 uur aan een stuk zonder fouten een set ineen mixt bijvoorbeeld?
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-14-2006 16:57
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Ik stem zowiezo op jong/nieuw talent
Sep-14-2006 17:08
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Knap van hem en verre van als stunt bedoeld volgens mij.
Sep-14-2006 17:31
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
Knap van Tiësto, ietwat rare top 5 maar hij zal alle DJs die hij opnoemt wel zelf al een aantal keer aan het werk gezien / gehoord hebben. Een stunt zou'k dit zeker ook niet noemen aangezien de enige "Tiësto-related dj" Richard Durand is. Of dit hem extra stemmen gaat opleveren betwijfel ik, daarvoor komt het bericht veel te laat. En bovendien zullen de echte Tiësto-fans al niet meer op hem stemmen. Zelf ben ik ook lang genoeg een Tiësto-whore geweest, vorig jaar heb ik hem nog net de vijfde plaats gegund geloof ik (aangezien hij mij into elektronische muziek gebracht had verdiende hij dat nog steeds dacht ik) maar ook dit jaar was er echt wel geen plaats meer voor hem. Mijn vote ging automatisch al naar jong talent (als 1 vd 5 DJs waar ik op stemde al de top-100 zou halen zou dat al een half wonder zijn) aangezien dat hele gedoe toch maar één groot circus is.
Ook wel leuk hoe Tiësto plaatsen wil zakken terwijl Armin al jàren zo graag nr 1 wil zijn
Sep-14-2006 18:03
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ja, den armin gaat huilen als hij dit jaar geen nr 1 wordt denk ik.
Sep-14-2006 19:49
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Er zijn twee manieren om te stemmen, op diegenen die je echt gewoon 't best vind of diegenedie je ook goed vind en hoger wil zien. Persoonlijk heb ik gewoon altijd blijven stemmen op diegene waarvan ik vind dat ze 't best draaien.
Maar in z'n oproep heeft hij gewoon een erg sterk punt, zo stemmen maakt het alleen maar moeilijker om door te breken.