|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gelukwens op uw verjaardag. Ik wens u alle best!
(översatt av freetranslation.com) |
LOL.. bra tänkt men det fungerar inte så 
direkt översättning till Svenska skulle bli:
"Lyckaönskning till Ert födelsedag. Jag önskar Er alla bästa"
typ 
men tack ändå 
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|