Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beste trancevrienden!
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...
Ik vind jullie nog allemaal heel LIEF heur
Vergeleken met het lompe NLTA forum ist hier best nog aangenaam qua sfeer... Graag zo houden lieve Belgen

Old Post Sep-26-2006 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kirstolas
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Loraine
Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Zo doe ik het ook trouwens, daarom dat ik ook alleen post in threads zoals track of the year, id that track, ...

Wel spijtig eigenlijk want ik vind dit nog steeds een heel interessant forum met ongetwijfeld hele leuke mensen.

Old Post Sep-26-2006 21:24  Belgium
Click Here to See the Profile for kirstolas Click here to Send kirstolas a Private Message Add kirstolas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.

Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.

Langs de andere kant: vroeger is altijd beter.

't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd

Old Post Sep-26-2006 23:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Wildfir3
Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg.

Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?"

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Sep-26-2006 23:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Xilver
't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd

Nietes

Het was TOR

quote:
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?"

, owned!

Old Post Sep-27-2006 09:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

het is gewoon de trend van het hele TA-forum, vroeger was het leuk vertoeven in alle subforums, tot er na een tijd ook niks anders werd gedaan dan te zagen en te klagen en te bitchen, het beta-forum heeft gewoon met een beetje vetraging dezelfde weg ingeslaan.
heeft gewoon te maken met poplariteit en een groeiend publiek.

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Last edited by cyberia on Sep-27-2006 at 09:53

Old Post Sep-27-2006 09:47  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.

Het enige wat soms wat stoort is het thread-hacken, zoals o.a. de wielerthreads, daar bestaat toch de off-topic voor... We weten ondertussen al dat er enkele mensen zijn die geen wielerfan zijn . Mss kan Benny hierin wat meer kuisen...

enuf said

Old Post Sep-27-2006 09:48  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.

mooi gezegd

Old Post Sep-27-2006 11:04  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by diddi
Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures

Old Post Sep-27-2006 11:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

Registered: Apr 2006

amai wat een reacties lees ik hier weer
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

Old Post Sep-27-2006 14:45  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Old Post Sep-27-2006 14:47  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

Registered: Apr 2006

stoer

Old Post Sep-27-2006 14:49  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beste trancevrienden!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance ID again... [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEmpyreal Sun - "Twisted Reality" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:52.

Forum Rules: