|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Sep-27-2006 20:22
|
|
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
ik heb mij dus laten dopen, bij Hermes in Diepenbeek. Moet zowat één van de laatste jaren zijn geweest dat ze bij Hermes nog veel inschrijvingen hebben gehad, 120 van de 420 eerstejaarsstudenten hebben zich toen laten dopen. Tegenwoordig moeten ze het met veel minder doen.
Op zich viel de doop wel mee, kvond em niet vernederend, eerder vuil . Der was wel nog zoiets als ne 'superdoop', en da was al serieuzer spul, maar wel niet voor iedereen bedoeld. Da speelde zich af in ne afgesloten container en der zijn daar meerdere 'stoer' gasten jankend uitgekomen
Ik heb trouwens nooit echt de indruk gehad dat je als 'niet-gedoopte' wordt uitgesloten, maar door die dag leer je wel nieuwe mensen kennen.
daarna ook nog ne kotdoop gedaan, viel ook wel mee 
Last edited by FCB_Fanatic on Sep-27-2006 at 22:54
|
|
Sep-27-2006 21:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Sep-28-2006 08:22
|
|
|
 |
 |
El Shorty
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2006
|
|
|
In Gent gata het fenomeen ook serieus achteruit: vaak zijn de dopen maar voor een student of 10 meer, vaak minder. En maar goed ook. Bij ons zijn het ook studentenverenigingen genoemd en die zijn ook officieel erkend aan de univ en doen hetzelfde als in Leuven, maar de traditie van de lintjes blijft uiteraard behouden. Belachelijk imo, maar kom dat is de proffentocht aan het ebgin van elk academiejaar in Leuven ook.
|
|
Sep-28-2006 13:17
|
|
|
 |
 |
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006
|
|
|
Sep-28-2006 14:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:42.
Forum Rules: