|
| quote: | Originally posted by TimeportE
over gary d heb ik al veel goede dinge gehoord en warmduscher is altijd stampen.. maar uuh waar ligt dat gedoe ergens en tot hoe laat is dat?
*edit* heeft die zak Uelsen een webpage ofzo.. ?? |
dat van zak is henkie me net voor, en dat andere is bij:
www.lucky.nl
is een normale discotheek, met een hoog ons-kent-ons gehalte, maar er loopt wel normaal volk rond (geen domme aso's, weinig zwaar bezopen klojo's, best veel leuke chicks ,goede sfeer ook wel). Normaal kom ik er nooit, behalve dancensation. vinnik goed initiatief. zo hebben ze wel meer goede ideeen bij andere muziekstromingen... leuke feestjes wel
tis in rijssen, is waarschijnlijk om 4.00 afgelopen. rijssen: is een zwaaaaaaaaaar gelovig dorpie (for those who know: categorie staphorst) en het is dan ook de grote frustratie van 50% van de bevolking dat het er zit (in hetzelfde kader mag ie trouwens vrijdags om 4.00 dicht, en op zaterdags om 2.30 )
rijssen ligt, btw, zo ongeveer tegen de A1 aan, dus gewoon richting het oosten over de a1 en je bent er..
kort over zak (weet dat er meer van het forum er wel eens komen). is in duitsland, net over de grens bij almelo...brute tent wel.. komen vaak bekende namen (niet altijd even goed, maar ik zei dus BEKEND). ondanks dat het in duitsland is, is 80% nederlander... 18+, dus tot 7 of 8 uur open ofzo.. weeknie precies.. weet niet eens of ze het zelf wel weten ...soms lijkt het er wel of dana en pavo er resident zijn.. vorige maand waren ze er ook al... kwam ik weer net een daggie of 3 te laat achter..
maar als je toch zon vertiefd eind gaat rijden, dan is er nog zon tent, die ik zelf nog een keer moet bezoeken.. ligt ook ergens bij de grens... kan verd()mme toch niet op de naam komen... petrus help es ff... iig heb ik wel eens gehoord dat er zelfs hagenezen gekomen waren....fuck hoe heet die tent nou toch (weet het echt niet..)
iig greetz, en MOCHT je zo gestoord zijn te komen, laat het dan fftjes weten
edit: bedenk me dat lucky zo ongeveer het home is van Nitro, die heeeeel af en toe ook op het board zit (staat op TA-kaart). heeee, bedenk me nu. rijssen = zo ongeveer waar Nitro op de kaart staat