Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kleinere Party's Info
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
stampertje
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Optimus

Hollywood Rdam? Mwah, t enige wat leuk is is de stampkelder waar alle slikkers en junks zitten ghehehe

inderdaad. die nieuwe zaal daarnaast is ook wel cool.
Verder is het er overal wel gezellig vooral als je geen vriendin hebt

Old Post Mar-17-2002 20:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002
in het oosten des lands.......

Vrijdag 03 Mei. DANCENSATION "GERMAN EDITION" met o.a. GARY-D [D-TRANCE] en WARMDUSCHER !!!!!

Vrijdag 03 Mei a.s. vindt alweer de 3e editie van "DANCENSATION" plaats.
Na het succes van de eerste 2 edities zal deze "DANCENSATION" in het teken staan van de "Hard-Trance"
Niemand minder dan 2 van 's werelds beste "Hard-Trance" DJ's
"GARY-D" en "WARMDUSCHER" zullen deze avond exclusief in Lucky optreden.

http://www.lucky.nl

Old Post Mar-18-2002 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

franzelare, speciaal voor jou:

22 maart: tom harding @ zak Uelsen duitsland
29 maart: bellie en dana @ the Q, zwolle (nog niet bekend ofzo)
27 april: dana + pavo @ zak Uelsen duitsland....

..en dat 3 mei, daar ben ik dus ook... lekker in de buurt

Hard = goed

Old Post Mar-18-2002 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
franzelare, speciaal voor jou:

22 maart: tom harding @ zak Uelsen duitsland
29 maart: bellie en dana @ the Q, zwolle (nog niet bekend ofzo)
27 april: dana + pavo @ zak Uelsen duitsland....

..en dat 3 mei, daar ben ik dus ook... lekker in de buurt

over gary d heb ik al veel goede dinge gehoord en warmduscher is altijd stampen.. maar uuh waar ligt dat gedoe ergens en tot hoe laat is dat?
*edit* heeft die zak Uelsen een webpage ofzo.. ??

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Mar-18-2002 12:03  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by TimeportE

http://www.disco-zak.com/

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-18-2002 12:36 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by TimeportE

over gary d heb ik al veel goede dinge gehoord en warmduscher is altijd stampen.. maar uuh waar ligt dat gedoe ergens en tot hoe laat is dat?

dat van zak is henkie me net voor, en dat andere is bij:

www.lucky.nl

is een normale discotheek, met een hoog ons-kent-ons gehalte, maar er loopt wel normaal volk rond (geen domme aso's, weinig zwaar bezopen klojo's, best veel leuke chicks ,goede sfeer ook wel). Normaal kom ik er nooit, behalve dancensation. vinnik goed initiatief. zo hebben ze wel meer goede ideeen bij andere muziekstromingen... leuke feestjes wel

tis in rijssen, is waarschijnlijk om 4.00 afgelopen. rijssen: is een zwaaaaaaaaaar gelovig dorpie (for those who know: categorie staphorst) en het is dan ook de grote frustratie van 50% van de bevolking dat het er zit (in hetzelfde kader mag ie trouwens vrijdags om 4.00 dicht, en op zaterdags om 2.30 )

rijssen ligt, btw, zo ongeveer tegen de A1 aan, dus gewoon richting het oosten over de a1 en je bent er..

kort over zak (weet dat er meer van het forum er wel eens komen). is in duitsland, net over de grens bij almelo...brute tent wel.. komen vaak bekende namen (niet altijd even goed, maar ik zei dus BEKEND). ondanks dat het in duitsland is, is 80% nederlander... 18+, dus tot 7 of 8 uur open ofzo.. weeknie precies.. weet niet eens of ze het zelf wel weten ...soms lijkt het er wel of dana en pavo er resident zijn.. vorige maand waren ze er ook al... kwam ik weer net een daggie of 3 te laat achter..

maar als je toch zon vertiefd eind gaat rijden, dan is er nog zon tent, die ik zelf nog een keer moet bezoeken.. ligt ook ergens bij de grens... kan verd()mme toch niet op de naam komen... petrus help es ff... iig heb ik wel eens gehoord dat er zelfs hagenezen gekomen waren....fuck hoe heet die tent nou toch (weet het echt niet..)

iig greetz, en MOCHT je zo gestoord zijn te komen, laat het dan fftjes weten

edit: bedenk me dat lucky zo ongeveer het home is van Nitro, die heeeeel af en toe ook op het board zit (staat op TA-kaart). heeee, bedenk me nu. rijssen = zo ongeveer waar Nitro op de kaart staat

Hard = goed

Old Post Mar-18-2002 12:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
KarateKid

Bedoel je misschien index kolkie wolkie??

NOu disco zak vind ik nou niet echt bijster leuk...Ik ben er voor de rest maar 1x geweest.wel veel zalen en je pist volle bak tegen een aquarium aan en dat is wel lachen.

Old Post Mar-18-2002 14:19  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by Akira
Bedoel je misschien index kolkie wolkie??

NOu disco zak vind ik nou niet echt bijster leuk...Ik ben er voor de rest maar 1x geweest.wel veel zalen en je pist volle bak tegen een aquarium aan en dat is wel lachen.

DIE JA !

en smaken verschillen he? ik vermaak me er prima...(maar misschien ben ik niet zo kritisch als jij.. ben nog niet in een fatsoenlijke tent in de randstad geweest (redenen daarvoor lijken me duidelijk))

plus dat veel tenten niet constant een hoog niveau hebben... zo is om 1 of andere duistere redenen discotheek Dieka al een paar maanden volgens zo'n uitgaanssite de beste disco van het land... (en er komen ook mensen van de andere kant van het land) ... nou moet ik zeggen dathet er wel gezelli is, maar de beste ... neu.. want ze hebben ook wel eens een slechte avond er tussen zitten...heeeeele slechte zelfs...

en volgens mij heeft marco harleman ook Zak al eens helemaal omhoog geprezen...(quote: 'elke week phate party daro')

anywayz, IMO gaat deze thread niet de goeie kant op. ik ben een beetje disco's aan het prijzen bij mij in de buurt en het ging om kleine feestjes (zoals NEXUS dus). ik wil weten waar die nog meer zijn!!!!

dus: BACK TO TOPIC!!

Hard = goed

Old Post Mar-18-2002 14:29  Netherlands
kolkiewolkie
muziekjunk

Sneaker Pimp

dat was dus mijn reactie toen ik zag dat kai tracid binnenkort (29 maart) bij mij in de buurt draait.......

hieronder staan de kai tracid bezoekjes die haalbaar zijn voor sommigen:

29 maart: kai tracid @ INDEX schuttorf (dr. kuipers, ik spreek je hier nog over, ff offtopic, sorry)(kan iemand me trouwens die site geven van index, ik kannum nie vinden)

EN, voor de mensen die iets zuidelijker wonen (nabij nijmegen) nog een tipje:

30 maart: kai tracid @ HEXENHOUSE EMPIRE PLAZA, das dus in Wesel... nou zegt jullie dit misschien niet zoveel, maar ik kan jullie melden dat dit naar ik schat een kilometertje of 50 ten oosten van nijmegen is duzz.....ENJOOOOOY. voor mij = dat dus te ver...

deze 2 zijn in mijn optiek de enige mogelijkheden om binnen anderhalve maand deze man aan het werk te zien...(verder gaat de site niet)

INFO: www.tracid.de

Hard = goed

Old Post Mar-18-2002 15:59  Netherlands
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Hey Kolkie,

Ik heb het ook al beetje in andere thread neer gepleurd (over base in your face!)

Maar zal het ook maar hier neer pleuren.

Kai Tracid 29 maart in INDEX

Site van INDEX: http://www.i-n-d-e-x.de

En dit is de flyer:

Hier gaan wij dus heen Kolkie

Old Post Mar-18-2002 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

OK, ff voor de duidelijkheid

ZAK = voor TMF volk
INDEX = voor de echte bikkels

Trust me!!

Old Post Mar-18-2002 16:16 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
EN, voor de mensen die iets zuidelijker wonen (nabij nijmegen) nog een tipje:

30 maart: kai tracid @ HEXENHOUSE EMPIRE PLAZA, das dus in Wesel... nou zegt jullie dit misschien niet zoveel, maar ik kan jullie melden dat dit naar ik schat een kilometertje of 50 ten oosten van nijmegen is duzz.....ENJOOOOOY. voor mij = dat dus te ver...

hexenhouse empire plaza... nog nooit van gehoord maar ik zal eens kijken of ze toevallig een homepage hebben.. alleen probleem is dat niemand die met mij mee zou willen een auto heb.. misschien kan ik met blightly, tango of andere lui uit nijmegen mee.. (hint hint!.. )
eerst eff kijken of ik dan nie pw-week heb, zou wel erg kut zijn!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Mar-18-2002 16:57  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kleinere Party's Info
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Judge Jules ID ? [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & jones - "Fragile" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:13.

Forum Rules: