Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nyårsfest?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.

Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.

w00t...pimptema på fest modell större, fan va fett - känns som att musiken skulle kunna kvitta med ett sådant koncept

Old Post Oct-31-2006 17:39 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

qrimetime reklam för 2004:
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/

inte min musikstil direkt, men ser skitfräkt ut ändå

Old Post Oct-31-2006 18:37 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Känns som ett roligt tema och det är säkert roligt även om man inte är hardstylenörd.
Såg på q-dance hemsida att festen ligger där under agendan, 31/12 som tidigare då. Dom väntar säkert med lite promotion för den festen tills Climax (25/11) är över. Såg dock i Danas agenda att hon var bokad till qrimetime :P

Old Post Nov-06-2006 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/

har inte råd att åka själv

Old Post Dec-09-2006 12:10  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/

har inte råd att åka själv

Old Post Dec-09-2006 12:11  Sweden
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Jag hade själv tänkt att ta mig till Stockholm med ett par vänner, ska se om de är sugna på Godskitchen med Mark Eteson och Jon O'Bir bla..

Old Post Dec-09-2006 13:47  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

Nyår i Berlin förra året, blir Amsterdam det här året... inte ska man sitta hemma och pimpla när världen väntar

Old Post Dec-09-2006 20:02  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fe_maLe
Supreme tranceaddict

Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14

eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..

måste fixa fake id först bara då ja e för liten

Old Post Dec-10-2006 00:59  Sweden
Click Here to See the Profile for fe_maLe Click here to Send fe_maLe a Private Message Add fe_maLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz

Old Post Dec-10-2006 01:02  Sweden
fe_maLe
Supreme tranceaddict

Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14

quote:
Originally posted by mr_fisken
är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz

mjo de e rätt hårt, så e nog bäst o fixa så man inte blir nekad i dörren

Old Post Dec-10-2006 01:09  Sweden
Click Here to See the Profile for fe_maLe Click here to Send fe_maLe a Private Message Add fe_maLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by fe_maLe

Sasha & Digweed... DO IT!

Old Post Dec-10-2006 02:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..

Är inte ett dugg avundsjuk... nej då

Ta det lugnt med smällare nu alla !!!!!!!!!!!!11111oneoneone

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/s...,964314,00.html

Old Post Dec-29-2006 13:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nyårsfest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease identify this remix of Sash! - Ecuador. [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrother Brown ft Frankee - Star Catching Girl [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:40.

Forum Rules: