quote:Originally posted by reveal hehe rätt inställning på www.cdon.com/SE hittar du dom jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock o det kan väll inte stämma..
___________________ Ohm Nama Shivaya
quote:Originally posted by Ravesquad jag sökte på dj tiesto men fick bara upp michael learns to rock o det kan väll inte stämma.. det kan nog inte stämma...Prova oxå precis att söka på Dj tiesto fick upp Pink Floyd.... Verkar som att det är något fel här eller...Provade att söka igen fick upp S Club 7 när jag sökte på Dj Tiesto....
Prova på www.skivhugget.se där hittar du dom garanterat....
hmmm.. sökte på "tiesto" och fick upp Uno Svenningsson, nåt måste vara seriöst fel... funkade bra för ett par dagar sen edit: märkte att man får upp olika resultat hela tiden... sök på tiesto en tre fyra gånger så får ni upp rätt resultat
___________________ man with no sig
nu verkar det funka men dom hade bara 4, 5 o 6.. var hittar man dom andra?
Kolla på www.skivhugget.se bra sida det oxå....
ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on återkommer om röstningen
quote:Originally posted by Ravesquad ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on återkommer om röstningen Cleant! Då har du en del att lyssna på
quote:Originally posted by Ravesquad ok nu har jag beställt 1, 2, 3, o 7 från skivhugget och 4, 5, 6 från cd on återkommer om röstningen fan va gött önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara...
quote:Originally posted by reveal fan va gött önskar att jag också kunde lägga 1000 kr på skivor så där bara... Det vore himmelriket!
6:an är den bästa CDn som någonsin gjorts! Älskar den! Köpte den från hans egen butik....