Registered: May 2001
Moet het persee in persona of mag je ook een exclusieve set aanbieden?
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Feb-05-2007 16:00
Neil CB
tranceaddict
Registered: Oct 2004
Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.
De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.
Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.
Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.
Feb-13-2007 16:21
Spliph
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2005
wel leuk idee, goeie filosofie... kep net mn speakertjes binnen... net verhuisd vanuit de states... ik ga even snel wat opnemen en opsturen
Feb-21-2007 15:41
Neil CB
tranceaddict
Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt
Feb-22-2007 14:12
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
quote:
Originally posted by Neil CB
Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.
De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.
Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.
Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.
ik zet volgende week mijn pc inelkaar dus denk dan dat ik eindelijk een set kan opnemen ik kom zeker livemixen !!!
Feb-22-2007 16:17
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
quote:
Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt
We houden een mix competitie hier op NLTA, onze forum members mogen een mixje insturen en die wordt gejureerd door andere forum members. Misschien leuk voor de winnaar dat zijn set op jullie radiostation wordt uitgezonden?
Feb-22-2007 18:52
Neil CB
tranceaddict
Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.
Tnx voor het ideetje !
Feb-26-2007 11:14
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
quote:
Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.
Tnx voor het ideetje !
hahha ik wil ook gewoon een keer als gast komen live als dat kan lijkt mij erg vet tenminste en misgien opandere avond contest
Feb-27-2007 19:00
Neil CB
tranceaddict
haha ja ik heb vandaag als het goed is me pc alleen nog geluidskaart en dan stuur ik me mix op. Is het ook mogelijk om misschien meerdere uren te draaien onder verschillende namen ..?