hej skulle bara vilja veta lite mer om festen. Vad och vart är BK som hon ska spela på?
åldersgräns inträde osv
piiz
Oct-26-2006 20:28
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
BK ligger i Linköping, åldersgräns brukar ligga på 20 har jag för mig.. inträde runt hundralappen..
Oct-26-2006 21:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by ait
hej skulle bara vilja veta lite mer om festen. Vad och vart är BK som hon ska spela på?
åldersgräns inträde osv
piiz
Bar & Kök ligger på Ågatan 47 i Linköping. En restaurang och nattklubb/bar.
Dom brukar ha 20års åldersgräns men 18 med student-id.
Öppet 22 - 03
Biljetterna brukar ligga på 120 kronor och köps på Yngves Livs i Linköping... http://www.sweapsound.com
ait, tackar!
BK har jag varit på i linköping, men jag hade hört att det var i stockholm, därför var jag en aning förvirrad. BK känns ändå en aning litet som jag minns det..
Oct-27-2006 07:42
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by ait
ait, tackar!
BK har jag varit på i linköping, men jag hade hört att det var i stockholm, därför var jag en aning förvirrad. BK känns ändå en aning litet som jag minns det..
Det brukar bli intimt och mysigt
Tyvärr så har folk en tendens (som inte har koll på läget) att dansa in i DJ-bordet vilket är under all kritik då nålar hoppar & mixar blir trainwrecks...
dana-dagen är här är det några förutom jag och kvicket som kommer från ta?
Nov-03-2006 13:43
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
tanken var att jag skulle åkt upp, men så råkade jag lova bort mig kl 8 imorgon bitti till min bror... såå .. ingen dana för mig :|
Nov-03-2006 15:19
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
lam inställning joffe
Hemma o vaken nu..
Det var riktigt roligt, bra röj o schysst folk och trevlig dj
Tyvärr spelade hon rätt dåligt för att vara dana, inte många feta låtar som tex zany där man gick o nynnade på olika låtar i en vecka efteråt men hon drog av ett par jumpstyle låtar som var rätt softa.. hur som helst var det skitroligt ändå, dana är ju dana