Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DANA till BK
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Crillz0r
Ohh shit vad nära mixerbordet vissa står där! (monday bar klippen) Nästan farligt ju ;D

hmm ja det var faktiskt farligt. en tjej råkade pusha DJ-bordet en gång så att dana's cd-map rammlade ner o allting låg på golvet .. grr

Old Post Oct-14-2006 13:46  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crillz0r
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

ujj... provocerande, så dana fick plocka upp allt...? Irri

Old Post Oct-14-2006 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Crillz0r Click here to Send Crillz0r a Private Message Add Crillz0r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Crillz0r
ujj... provocerande, så dana fick plocka upp allt...? Irri

mjo och hennes roadie/kompis

Old Post Oct-15-2006 20:37  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ait
tranceaddict in training

Registered: Aug 2006

hej skulle bara vilja veta lite mer om festen. Vad och vart är BK som hon ska spela på?
åldersgräns inträde osv

piiz

Old Post Oct-26-2006 20:28  Sweden
Click Here to See the Profile for ait Click here to Send ait a Private Message Add ait to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

BK ligger i Linköping, åldersgräns brukar ligga på 20 har jag för mig.. inträde runt hundralappen..

Old Post Oct-26-2006 21:32  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by ait
hej skulle bara vilja veta lite mer om festen. Vad och vart är BK som hon ska spela på?
åldersgräns inträde osv

piiz

Bar & Kök ligger på Ågatan 47 i Linköping. En restaurang och nattklubb/bar.
Dom brukar ha 20års åldersgräns men 18 med student-id.
Öppet 22 - 03
Biljetterna brukar ligga på 120 kronor och köps på Yngves Livs i Linköping...
http://www.sweapsound.com

Old Post Oct-26-2006 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ait
tranceaddict in training

Registered: Aug 2006

ait, tackar!
BK har jag varit på i linköping, men jag hade hört att det var i stockholm, därför var jag en aning förvirrad. BK känns ändå en aning litet som jag minns det..

Old Post Oct-27-2006 07:42  Sweden
Click Here to See the Profile for ait Click here to Send ait a Private Message Add ait to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by ait
ait, tackar!
BK har jag varit på i linköping, men jag hade hört att det var i stockholm, därför var jag en aning förvirrad. BK känns ändå en aning litet som jag minns det..

Det brukar bli intimt och mysigt
Tyvärr så har folk en tendens (som inte har koll på läget) att dansa in i DJ-bordet vilket är under all kritik då nålar hoppar & mixar blir trainwrecks...

Får se om man tar sig ner... vore kul helt klart!

Old Post Oct-27-2006 11:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

dana-dagen är här är det några förutom jag och kvicket som kommer från ta?

Old Post Nov-03-2006 13:43  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

tanken var att jag skulle åkt upp, men så råkade jag lova bort mig kl 8 imorgon bitti till min bror... såå .. ingen dana för mig :|

Old Post Nov-03-2006 15:19  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

lam inställning joffe

Hemma o vaken nu..

Det var riktigt roligt, bra röj o schysst folk och trevlig dj

Tyvärr spelade hon rätt dåligt för att vara dana, inte många feta låtar som tex zany där man gick o nynnade på olika låtar i en vecka efteråt men hon drog av ett par jumpstyle låtar som var rätt softa.. hur som helst var det skitroligt ändå, dana är ju dana

Old Post Nov-04-2006 14:28  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DANA till BK
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat electro/tech tune. [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Darey - "Nocturnal Delight" (Sandler Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:44.

Forum Rules: