|
| quote: | Originally posted by Little Theseus
ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! .
Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc.
Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein . IIG voor je partypants moet je daar zijn.
Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! |
Bij shake down heb ik die gele broek vanmij gekocht die gozer praatte idd engels jemig wat was dat ouwhoeren met die man.
Bij cyberdog kun je ook leuke kleertjes kopen (als je minimaal 300 gulden voor een shirtje overhebt waar bijna iedereen al in loopt ) die forza en rhytm import die ken ik nog niet maarja zo vaak ga ik niet naar amsterdam.