|
okej, sorry för att de tog sån tid me svaret men.. har haft annat för mig.. 
ni som vill göra remixer skicka ett mail till mig: [email protected]
skriv gärna vem ni e + vilket program ni jobbar i + url till material ni gjort tidigare (har stött ihop med inte så seriösa människor tidigare som gjort skräpmixar o det e jag inte intresserad av...) 
hoppas ni pallar med detta, har satt ihop lite basic material för er att jobba med.. 
___________________
jag e faktiskt ganska snäll
|