Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vart köper ni ravekläder?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Gaby
Trancefester handlar inte om kläder, det handlar om musiken och ditt sätt att se på andra med öppna ögon...

Enda "rejv"-plaggen jag har är folk som köpt till mig för att de tror jag vill ha sådana. Jag brukar ha på mig typ en Beefy t-shirt och nåra sköna byxor a´la T. Porter när jag går ut. Som liten grabb har man den fördelen att man kommer i tjej-kläder och därmed får ett MYCKET större utbud vad det gäller breda snygga byxor i helt vanliga butiker. Annars finns alltid Gröna Moln där man kan beställa hur plaggen ska se ut och det kostar inte mer än det skulle göra på Saturn Return.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-18-2002 15:02  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Coolt.. det vill jag göra designa egna Och glitter är roligt... i 3 sek..
Uv kan man aldrig få nog av

One of the few ones left

Old Post Mar-18-2002 15:11  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Coolt.. det vill jag göra designa egna Och glitter är roligt... i 3 sek..
Uv kan man aldrig få nog av

Man är ju så snygg i UV-ljuset!!! Älskar UV!

Old Post Mar-18-2002 15:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Det är en skum effekt faktiskt... man blir brunare, får större muskler och har man vitt på sig så ser man svinsnygg ut

One of the few ones left

Old Post Mar-18-2002 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Aendy

Som liten grabb har man den fördelen att man kommer i tjej-kläder och därmed får ett MYCKET större utbud vad det gäller breda snygga byxor i helt vanliga butiker.

Jag som jämt trott att du var värsta biffen.

Old Post Mar-18-2002 16:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

köpte mina första "ravebyxor" för några veckor sen, är väldigt sugen på att använda dom (blir nu på onsdag)
var inne på relapse tillsammans med en polare (miserys bror faktiskt) och handlade lite

självklart med detaljer som lyser i UV, skitcoolt ju

Old Post Mar-18-2002 16:32 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

heheh ska köpa byxor i veckanCyberdog eller nåt..

One of the few ones left

Old Post Mar-18-2002 16:39  Sweden
doter
Supreme tranceaddict

D flesta kläderna på Saturn Return å andra rave affärer är sååååå fula!
Skulle aldrig ens ha tanken å köpa "ravekläder" asså!

*blääääää*

Old Post Mar-18-2002 16:54  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Ja jag kan hålla med dig att vissa bara är FÖR mycket! Typ sådana med 16 fickor och grejjer!

One of the few ones left

Old Post Mar-18-2002 17:09  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by doter
D flesta kläderna på Saturn Return å andra rave affärer är sååååå fula!
Skulle aldrig ens ha tanken å köpa "ravekläder" asså!

*blääääää*

Kan hålla med.... Neongörna byxor med tält vid foten och hår på låren är inte min grej....byxorna jag ska köpa är av Märket "Catch 23" och dom gör mycket softare kläder...Som man kan ha till vardags också.....Ett par stora pösiga vita tygbyxer med 4 fickor och grå dragkedjor...ingen utsvängning....funkar bra i UV och i skolan

Old Post Mar-19-2002 10:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Jo d finns ju mer lr mindre uppseendeväckande ravekläder, d e sant.

Skulle kunna tänka mig nån soft tröja kanske isf...

Men hår å såna grejer e riktigt KNAS!

Old Post Mar-19-2002 10:59  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Sen är det ju skillnad på att dansa i skogen och på att klubba man ser mer "vårdad" ut på inomhusfester

Old Post Mar-19-2002 11:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vart köper ni ravekläder?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat that sound? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUltra Vibe - "Choose Freedom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:25.

Forum Rules: