Originally posted by montana fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren).
Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...
Den avatar jag har nu är den enda jag haft, innan hade jag ingen alls, blir nog fler med tiden.
Oct-30-2006 09:48
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Akia
Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer?
som jag sa, vi gillar tjejer hur skulle det se ut om jag hade brad pitt som avatar?
Originally posted by Akia Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...
Den avatar jag har nu är den enda jag haft, innan hade jag ingen alls, blir nog fler med tiden.
det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig.
Oct-30-2006 14:53
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by montana
det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig.
Hehehe, en av anledningarna till att Elisha fick bytas ut, blev PM våldtagen önskar jag hade behållit meddelandena och lagt ut dem
Originally posted by montana
Haha, jävligt moget
Jag har för övrigt haft samma avatar alltid, svårt att hålla reda på folk när de byter (för ofta), det är på avataren man känner igen vem som skriver. Iaf är det så för mig
Oct-30-2006 19:13
Laszlo
The weekend has landed
med nyare och inte lika aktiva medlemmar så är det väl så, fast äldre veteraner som varit aktiva i några år så bör man väl ha koll på namnen...
Oct-30-2006 19:53
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
med nyare och inte lika aktiva medlemmar så är det väl så, fast äldre veteraner som varit aktiva i några år så bör man väl ha koll på namnen...
Givetvis, men man "ser" inte namnet lika fort liksom. Man måste läsa namnet, men bilden räcker det med att den skymtar förbi
Oct-30-2006 20:03
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Kaveh
alexis bledel <3
Med all respekt
Oct-30-2006 21:05
Laszlo
The weekend has landed
Tacka vet jag Natalie Portman (när hon har hår)
Oct-30-2006 22:26
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
ajuste, hade också en annan avatar. laszlo halvstörde sig på den. det stod sasha sucks fasr baklänges och sen för nån typ sekund så skiftade den så att det stod framlänges
Oct-30-2006 23:28
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Har haft min rätt länge, med små variationer. Kommer inte ens ihåg vad jag haft för annat...
Samma med signaturen...