Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
Paar goeie films:
(Ik hou ook erg van een film met een 'goed verhaal')
(even wat tijdloze films)
- The Shawshank Redemption
- Saving Private Ryan
- A Beatiful Mind
- Vanilla Sky
- The Usual Suspects
en nog veel meer, maar als je 1 van deze films nog niet gezien hebt moet je ze zeker kijken.
___________________
This is my sig.
Mar-19-2002 18:50
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
quote:
Originally posted by Ding Chavez Film die je echt moet gaan zien: The Mothman Prophecies
Beetje freaky verhaal maar hij is echt vet. Komt geloof ik binnenkort naar NL, heb em toevallig dit weekend in Dublin gezien.
GreetZ, DC
jah die heb k gister nog gezien....een bietje vage film...had er wel meer van verw8....
___________________
Heroes get remembered, but legends never die...
Mar-19-2002 18:54
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Kan me HD btw ook niet aan
dan kan je mijn schijffie altijd gebruiken!
Ik ben nogal lui hier...Petrus haalt de troep al wel
ik moet alleen nog maar selecteren.
Mar-19-2002 19:53
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
laatste film in de bios was monsters inc, erg vette film, vooral die bloopers aan het eind.
laatste film op tv was indiana jonse. temple of doom. was wel vet al zag ik hem voor de 30e keer. kijk weinig films meer eigenlijk, zit meer te prutsen met draaitafels en zo
___________________
Mar-19-2002 19:57
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
Ik hou veel van films zoals
Trainspotting
6 Ways To Sunday
Snatch
Lock, Stock & Two Smoking Barrows
The Boondock Saints
Chopper
vooral die wazige humor vindt ik bruut
___________________
Mar-20-2002 11:06
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuuh.. nouo vroeg ik me af, heeft iemand al a beautiful mind gezien.. ik hoor van veel lui dat ie echt heel goed is, ik wil em wel downen of in de bios zien ofzo.. maar is ie echt de moeite waard of hoe zit dat!
Originally posted by TimeportE
uuuh.. nouo vroeg ik me af, heeft iemand al a beautiful mind gezien.. ik hoor van veel lui dat ie echt heel goed is, ik wil em wel downen of in de bios zien ofzo.. maar is ie echt de moeite waard of hoe zit dat!
Ja, ik heb m hiero (A.Beautiful.Mind.SCREENER.VCD-EViLISO) en ik vond m echt de moeite waard. Zeker een film die boven gemiddeld scoort.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Mar-21-2002 17:46
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
quote:
uuuh.. nouo vroeg ik me af, heeft iemand al a beautiful mind gezien.. ik hoor van veel lui dat ie echt heel goed is, ik wil em wel downen of in de bios zien ofzo.. maar is ie echt de moeite waard of hoe zit dat!
Ik zou er ook wel een hoop over kunnen vertellen, maar ik zeg je dit:
Zeker zien!!!
Echt een hele mooie film. (ik vind trouwens ook altijd maar hoe minder je vantevoren van een film weet hoe leuker ie is)
___________________
This is my sig.
Mar-21-2002 18:33
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
BTW:
quote:
Ik hou veel van films zoals trainspotting
Zaterdg weer op tv! (voor als je em nog niet had)
___________________
This is my sig.
Mar-21-2002 18:35
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
net blade.2.ts.centropy.avi gedownlaod.. eff kijken of hij net zo vet is als de trailers beweren
Blade2 heb ik gisterren gekeken, is niet echt mijn soort film (suppah hero), muziek vond ik ook maar heel af en toe mooi.
hou meer van deze films:
Requiem for a Dream, zeer vage maar zeker mooie film, met lekkere muziek.
Trainspotting(zaterdag voor het eerst goed gezien, ook niet slecht)
The Boondock Saints
Snatch
En sinds kort ook van die nieuwe annimatiefilms.
Shrek, monsters inc, ice age,
Mar-28-2002 19:50
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Henkie_henk
heb jeepers creepers en joy ride en the others enzow ook hier.. maar nog nie gezieN
Joy ride »» Zo een gave film, zkrs zien!
The others »» Vaag, ik vond m nie kewl
Jeepers Creepers »» Leuk begin, eind is stom..
Zo, je bent weer helemaal op de hoogte Persoonlijk is Jay and Silent Bob strikes again mijn favo film van de laatste paar maanden, maar ook monsters inc was errug gaaf. From hell is een kutfilm, zkr nie downloaden! (ook al heb je een 10/100 mbit verbinding ) ltr Jappio