Originally posted by DJ Sid
wth, nu staat er Schulz tussen, die ik hier her en der toch heb zien geprezen worden door sommigen, en nu ist nog nie goed
TOR zijn mening is nie noodzakelijk die van de rest hé Voor mij is net het feit dat Markus aanwezig is een reden te meer om te gaan.
Nov-01-2006 17:54
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Heb Schulz al 3 keer gezien dit jaar... Daarom ga ik nie per sé naar Antwerpen afzakken om hem nog eens te horen.
En Schulz op sensation betekent Language, Eighties & Without You
Ik ben nog niet overtuigd, maar het is nice dat hij erbij staat!
Nov-01-2006 17:55
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Eindelijk zal ik eens echt kunnen vergelijken tss Nederland en België. De vorige 2 edities hier konden me echt niet overtuigen maar Ferry is al 1 manier, Guetta vond ik op TL wel nog ferm wanneer ik de laatste 20 minuten zag omdat het gewoon sfeer was en Markus... Tja. Niet meer de grootste fan maar hij kan misschien wel aangenaam verrassen, waarbij er geen WYN of L moet gespeeld worden !!
drie leuke namen die ze bekend hebben gemaakt. David Guetta zal wel in dezelfde stijl draaien als op TL en ongetwijfeld het aanwezig publiek op zijn hand krijgen met zijn commerciele tunes. Ferry is altijd leuk om te horen, net zoals Markus Schulz.
Alleen zie ik er enorm tegenop om mij helemaal in het wit te steken
Nov-01-2006 20:10
Joker666
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
Degelijke line up voor de witte (vorige edities vond ik wat tegenvallen qua line up) dus deze editie zeker terug aanwezig!
En hopelijk Fred Baker of Jonas Steur nog bij in de line up!!???
Nov-01-2006 20:33
Tomorrow Traxx
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2005
Twijfel nog, maar denk da ik het zal overslaan
Nov-01-2006 21:17
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Schulz noem ik nu niet bepaald een sensationele dj
Hij heeft een leuke sound, maar past IMO niet op een evenement als Sensation.
Nov-01-2006 22:38
De Geert
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
mooiere line-up al dan vorig jaar...
ik ben aanwezig!
en hopelijk nog een belgische trance-klassebak op de line-up
Nov-02-2006 10:01
Margaux
Senior tranceaddict
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by FenixStyle
Maar veel van die jumperkes gingen bij gebrek aan een Black de vorige edities gewoon naar de White, en die zullen vanaf dit jaar dus niet meer naar de White gaan..
De Black zal volgens mij dan ook meer succes gaan hebben dan de White..
(laat ons hopen op een waar fiasco bij de White, dan wordt die mss afgevoerd en kunnen we terug hopen op AIB Indoor.. )
In ID&T release stond toch wel een subtiele pagina: Antwerp is still burning!
Nov-02-2006 10:13
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Voor Ferry Corsten zou ik toch ook al gaan, vind zijn stijl wel leuk om te horen.
Nov-02-2006 10:27
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-02-2006 10:33
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
kheb just mijn witte broek weggesmeten dus ik ga passen