Vond die muziek vroeger best humor
Heb nog een CD liggen: HAPPY HAKKUH
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en veel wit poeder , weet zo alleen niet meer bij welk nummer die clip hoorde....
Mar-19-2002 15:33
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Dr. Kuipers Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn
Technohead - I Wanna Be A Hippy
Mar-19-2002 15:36
Tha Force
tranceaddict
Registered: Mar 2002
ik was toen (1996, kmeen dat ze toen ongeveer de meeste nummers uitbr88) 8...
'Maar kep de laatste tijd wel aardug wat van ze gehoord, vet FLIPPEN!! Neej zijn wel grppig,
Favo: Party Animals - Have you ever been Mellow
Dune - Hand in Hand (zowwwnn relaxed plaatje, vooral die vocals zijn lachuh) kep die plaat trouwens al een keer geprobeerd te remixen maar lukte nie egt!
Mar-19-2002 15:36
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en
veel wit poeder , weet zo alleen niet meer bij welk nummer
die clip hoorde....
Die clip hoorde bij i'll be your only friend
Mar-19-2002 15:43
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Party Animals - Misadventures Of The Spiegel Man vondt ik echt wel een bruut nummer... ik heb nog 2 platen van ze nl: hava naquila en aquarius (op vinyl) en daar staan per plaat 6 nummers ofzo op van die 6 waren er minimaal wel 3 goed maar ik weet de titels zo niet meer...
Flamman en Abraxas waren toendertijd idd bruut vooral het draaien van hun vondt ik toen wel goed maar dat was dan wel hardcore
Mar-19-2002 15:53
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Ik was toen 12/13...zwaar stampen op schoolfeestjes
VOor de rest was t wel lachuh..maar t is uitgestorven..
Mar-19-2002 16:40
zarch
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Optimus
Technohead - I Wanna Be A Hippy
Dit nummer is laatst weer geremixed.
Technohead_-_I_Want_To_Be_A_Hippy_2002-Promo-Vinyl-2002-DOC
Op zich wel grappig, maar niet dat ik zeg supergoed.
Party Animals vink Have you ever been mellow echt strak luister hem nog steeds zo nu en dan, memories etc.
Flammen luister ik niet echt meer eigenlijk, maar vond die nummers toen ook best cool
Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.)
Mar-19-2002 16:43
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by zarch
Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.)