|
FC TWENTE uiteraard, helaas staat ook deze club er niet bij 
Nou ja, doe dan maar Ajax voor mijn part.
Over de rel na Fc Twente - Groningen:
2 collega's van me, zijn geloof ik behoorlijk de lul,
zij komen nl. ook uit vak P, en staan gezellig op de foto
GreetZ RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
|