Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tweede Kamer Verkiezingen 2006
Wat stem jij?
This poll is closed.
CDA 5 10.20%
PVDA 3 6.12%
VVD 16 32.65%
SP 8 16.33%
Fortuyn 1 2.04%
Groen Links 0 0%
D66 4 8.16%
Christen Unie 2 4.08%
SGP 0 0%
Nederland Transparant 0 0%
Partij Voor De Dieren 1 2.04%
EénNL 1 2.04%
Partij Voor De Vrijheid 3 6.12%
Lijst 14 0 0%
PVN 0 0%
CDDP 1 2.04%
Liberaal Democratische Partij 1 2.04%
Verenigde Senioren Partij 0 0%
Ad Bos Collectief 0 0%
Groen Vrij 0 0%
Islam Democraten 0 0%
Blanco 0 0%
Ik stem niet (want ik ben een rukker) 3 6.12%
Total: 49 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Bos vind ik zo erg nog niet. Veel mensen schijnen 'm dus een windvaan te vinden, maar dat is puur gebaseerd op de propaganda van 't CDA (Verhagen)... Als er nou 1 partij een windvaan is, dan is 't 't CDA wel. Nee, dan heb ik liever de VVD, mag dan wat rechtser zijn, maar ik kan me nog wel vinden in sommige standpunten. En bovendien weet je tenminste wat je eraan hebt.

Overigens gaan de credits voor de verbeterde economie natuurlijk ook niet naar Balkenende en z'n maten, ook al heeft ie daar de mond van vol. Onder zijn leiding is er geen enkel echt sterk kabinet geweest, hij heeft t steeds verprutst. I was een regelrechte ramp, II heeft de rit ook niet uit kunnen zitten, en III stelt al helemaal geen reet voor want sinds 't eind van II hebben ze niet veel meer gedaan dan campagne voeren.

Tijd voor wat anders als je t mij vraagt, dan maar eens een volledig links kabinet proberen.

Old Post Nov-17-2006 15:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Inderdaad, SP en PvdA willen geloof ik voor Sinterklaas gaan spelen zodat de rest weer de bende op kan ruimen. Met de kieskompas kom ik het dichtst uit bij CDA en denk dat ik dit dan ook ga stemmen

Helemaal mee eens.

Even heeeeeeel gechargeerd: met Links het land weer lekker naar de klote. Al ons geld naar uitkeringstrekkers of 'zielige' slachtoffers van de immigratie of wat dan ook. Lekker nivelleren: mensen met een hoger inkomen dik inleveren. Nog meer geld naar milieu en de milieuregels verscherpen. Mensen minder laten werken en zien dan al onze banen naar het buitenland verdwijnen.

Eigenlijk kan ik me in bijna geen enkele partij vinden. Ik stem dan ook strategisch en stem CDA. Zo slecht is Balkie niet. Met Bos zijn we in ieder geval de klos.

Old Post Nov-17-2006 15:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frenkieee
mighty real

Registered: Sep 2005

Fortuyn

Tsja, ik ben nou eenmaal rechts. Ik kan wel op iets anders stemmen omdat Fortuyn toch geen zetel haalt maar daar zie ik het nut niet van in.

Old Post Nov-17-2006 18:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frenkieee Click here to Send Frenkieee a Private Message Add Frenkieee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Ik ga niet stemmen. Is mijn goed recht

Old Post Nov-17-2006 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Zoals altijd PvdA Maar ik wordt alleen wel stronzat van die lijstrukker die iedereen spontaan naar de SP wegjaagd... echt de slechtste in 80 jaar. Ik zeg nog steeds Job Cohen for president!

Maar goed het zal wel CDA/VVD/CU worden voor een nieuw kabinet...

Old Post Nov-17-2006 23:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Respect voor de Christenunie overigens! die Rouvoet vind ik een zeer professionele en betrouwbaar ogende man.

Oh, dit is wel leuk: http://www.stoplinkskabinet.nl/
Kijk vooral naar het filmpje, 24 style!

Old Post Nov-18-2006 09:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by SnuggLe
Respect voor de Christenunie overigens! die Rouvoet vind ik een zeer professionele en betrouwbaar ogende man.

Idd, en op die enkele vreselijk conservatieve gristelijke standpunten na, zoals abortus enzo, hebben ze nog een behoorlijk sociaal programma

Old Post Nov-18-2006 10:20 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

www.STOMWIJZER.nl

Dat is wel wat voor de mensen hier denk ik. Kom je heel simpel op waar je op zou moeten stemmen!

Old Post Nov-18-2006 12:22 
eieregooie
Perceptions

Ik heb m net al bekeken omdattie op je msn staat. Ik moest vooral heel hard lachen om de D66 escape

Old Post Nov-18-2006 12:46 
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

Ik stem PvdA, vind Bos nou niet zo'n geweldige policitus maar kan me het best vinden in de standpunten van deze partij. Daarbij met de plannen van CDA en VVD om de huurmarkt open te gooien daar kan ik het al helemaal niet mee eens zijn. Was links en blijf links (maar gematigd), en vind het dus niet erg om straks 40 a 50% van me loon in te leveren!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-18-2006 13:31  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Ben jij zo'n grootverdiener dan?

Old Post Nov-18-2006 13:45 
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by eieregooie
Ben jij zo'n grootverdiener dan?

straks wel

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-18-2006 14:57  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tweede Kamer Verkiezingen 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback----- Another one from 2004 that needs iding [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGreens Keepers - Keep it Down (radio slave dub) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:57.

Forum Rules: