Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto popster?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
dit heeft erg geen zak mee te maken maar toch

dit kon ik jullie niet onthouden

leuke foto ferry!

Old Post Mar-24-2002 20:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Acjha, die knakker moet het maar helemaal zelf weten waar die heen gaat....al gaat ie met de vengaboyz een tour doen......

....als ik over een jaartje maar niet Chris Liebing of Marco Bailey op TMF podium zie staan, dan ga ik zelfmoord plegen................

Maargoed, Tiesto is toch al bekend bij heel veel tmf dozen en mutsen........enja, als ie zijn keyboardje maar thuis laat want dat zou echt heel lame weze gheghe, das meer iets voor standaard sound van djie-spot........maarja, tis toch wat.....massol!

Old Post Mar-24-2002 22:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
Marco Bailey op TMF podium zie staan, dan ga ik zelfmoord plegen................

dan staat ie op zn keyboard te rammen

met zo'n koor afrikaanse vrouwen op de 8ergrond

IPAANEMAAAAAAAAAAAAAAAAA

ghehehe

Old Post Mar-24-2002 22:27 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Moeten het wel van die lekkere negerinnen weze, met mooie puntige kontjes, mooie tietjes........dan mag het, maar anders niet :-)

Old Post Mar-25-2002 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
heb jij dan ergens zwart op wit staan dat dit veplicht is?

als jullie echt allemaal zo gek van tiesto zijn, geef m dan ook wat meer respect zeg alsof hij dj is geworden om een stelletje arro's van muziek te voorzien!

Uhhm uitleg aub, ik vlg het even nie
Wat is verplicht?? En waarom toon ik geen respect?? En arro's kom op zeg.... Wat is er arrogant aan om te vinden dat je jezelf voor gek zet om je nummertje achter een keyboard zonder snoeren op te voeren. Alsof dat nummer met 1 keyboard in elkaar gezet, dan versimpel je jezelf toch wel een beetje geloof ik....

GreetZ, DC

Old Post Mar-25-2002 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

*zucht* waarom doe ik ook de moeite

Old Post Mar-25-2002 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

proxi zal waarschijnlijk bedoelen dat ze het arrogant vind om een dj 'voor jezelf' te houden... d.w.z. dat je liever niet ziet dat ie doorbreekt omdat dan de 'exclusiviteit' er vanaf is (vraag me af welke dat is bij tiesto, maar toch)... en dat door de grote bekendheid er een soort paul-oakenfeld-in-amerika syndroom ontstaat (lees: de kwaliteit holt achteruit)...toch (correct me if I'm wrong, I will take it back if I'm wrong )

persoonlijk maakt het me echt niet uit ofie die prijs nou wint of niet... hij lijkt me niet het type dat zijn eigen stijl aanpast aan wat er gevraagd word (kan ik me in vergissen hoor)... en als het je hindert dat tiesto voor kindjes van 13 zijn plaatjes ten gehore brengt net zoals Johan G dat tegenwoordig doet dan tief je toch lekker op. man, trek je niet aan. het zal alleen wat vlotter uitverkocht zijn als tijs ergens komt draaien... maakt niet uit, ik hou toch redelijk scherp in de gaten wie waar draait en ben er zelf altijd op tijd bij...

..trouwens, wie zegt dat ie ook daadwerkelijk op komt draven? misschien zegt ie wel van: neu, hoeft niet, draai liever daar en daar (ik d8 tenminste dat de meeste dj's wel bepaalde voorkeuren hebben met betrekking tot lokaties/publiek/enz.)

Hard = goed

Old Post Mar-25-2002 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

ja zoiets bedoelde ik ja

en ik word er gewoon moe van dat de meesten hier zo ontzettend selectief lezen!

ik heb al meerdere keren gevraagd of hij echt daadwerkelijk op een keyboard gaat staan rammen.

jullie zeggen van wel, maar jullie weten het helemaal niet

dat is ook een beetje die aarogantie waar ik naar verwees

dus.....later

Old Post Mar-25-2002 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Whaha dikke lol, wie heeft er hier in godsnaam de illusie dat ie een dj voor zichzelf kan houden. lmao. Tiësto is na IC '98 al doorgebroken dus daar verander je al weinig aan als je dat zou willen doen.
Dus in dat opzicht kan ik ook gaan zeggen *zucht* waarom doe ik ook de moeite om mijn punt uit leggen...

Old Post Mar-25-2002 15:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en dat door de grote bekendheid er een soort paul-oakenfeld-in-amerika syndroom ontstaat (lees: de kwaliteit holt achteruit)...toch (correct me if I'm wrong, I will take it back if I'm wrong )

eeehj die line heb je van mij gejat

ik ben een diehard tiesto fan (nee niet omdat flight 643 en andere radio producties)ik vind het allemaal best kunnen, zolang zijn draai stijl er niet onder lijd vind ik het best. Trouwens die award voor beste Dj slaat nergens op, voer die TMF kinders een tiesto sets en ze liggen binnen een half uur te ronken, veel te rustig voor ze

Old Post Mar-25-2002 15:49 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

Toch vond ik het wel jammer dat flight 643 uitgebracht werd. Tis een behoorlijk gave plaat in zo'n grote zaal en de radio edit is echt verschrikkelijk. Dat urban train uitgebracht is helemaal bagger. Ik heb liever dat ik ut op een feessie hoor dan op de radio of teevee. maar hij mot ook ze geld verdienen. ik weet ut. beroemd worden enzovoort , en nee ik wil hem niet voor me zelf houden want ben niet zo'n tiesto freak. Ik vind dit ook met andere dj's die ze opeens op de radio/teevee uitbrengen.

Old Post Mar-25-2002 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto popster?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - Zook in Singapore ID#1 (02-2009) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Rush - "Sensation Anthem 2004" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:03.

Forum Rules: