1. Lijst Pim Fortuyn...hehe lol nooit verwacht
2. VVD...balkje is evengroot als van LPF!
3. Leefbaar NL...toch wel aanzienlijke achterstand
en op de allerlaatste plek die vieze geldschrapers van de SP & Groenlinks
___________________
To help our clients and our people excel.
Mar-24-2002 10:56
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by M5
en op de allerlaatste plek die vieze geldschrapers van de SP & Groenlinks
Ik zou het op prijs stellen als jullie je minachting maar op Johan Gielen gingen spuien. Blegh
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Mar-24-2002 11:00
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik zou het op prijs stellen als jullie je minachting maar op Johan Gielen gingen spuien. Blegh
___________________
To help our clients and our people excel.
Mar-24-2002 11:03
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Location: Maarssen, The Netherlands
Wow deze score is wel verbluffend.
1. Lijst Fortyn (Nooit gedacht dat die op 1 zou staan bij mij)
2. VVD (gelijk blokje met Fortyn)
3. Leefbaar Nederland (Met een achterstand op de eerste 2)
Nou ben ik zelf het lang niet met alles eens wat Fortyn zegt, en ben ik dan ook meer van plan om op de VVD te stemmen. Maar we zullen zien.
___________________
Im a post WHORE!!!
Mar-24-2002 12:30
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
mijnes:
1. CDA
2. PvdA
3. SP
4. VVD
Maar ik heb verders nog geen id wat ik ga stemmen
Mar-24-2002 13:37
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
1. PvdA (nooit verwacht eigenlijk)
2. CDA (zou ik op stemmen als ik mocht stemmen)
3. LN
op de 9de plaats staat Pim Fortuyn, maar niks in het rood ook niks in het groen, alleen AGP staat in het rood bij mij
uitslag:
veel overeenkomsten:
1 cda (was ik ook van plan om op te stemmen, is al 2de keer van 2keer dat ze bovenaan staan in zo'n test)
2 leefbaar nederland (!) had ik niet verwacht, zit echt dicht op cda
3 vvd (zal wel met die belastingvraag te maken hebben)
4,5,6: d66, sgp, christenunie... heb ik nix mee... stonden vorige keer heeeeel dicht achter cda
7 pvda (blech)
8 sp
9 lijst fortuyn (let op het verschil met LN!)
10 groenlinks (LOL) echt en ENORME achterstand...
___________________
Progressive
Hard = goed
Mar-24-2002 15:01
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Dordrecht - The Netherlands
1. VVD
2: CDA
3. Leefbaar Nederland
4. D66
Ik was al een beetje van plan om op VVD te gaan stemmen, maar die Dijkstal doet het niet zo lekker de laatste tijd dus ik zie nog wel..
Mar-24-2002 15:10
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
1. VVD (Veel Vrije Dagen)
2. CDA
3. Leefbaar Nederland
Politiek boeit me helemaal nixx...dus keb geen idee of dit nou bij mij past of nie...
Mar-24-2002 15:19
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
In mijn uitslag heb ik alleen overeenkomsten met Lijst Fortuyn, VVD en CDA dus zij mogen van mij wel gaan regeren
Het verschil in de uitslag tussen deze drie is echt minimaal... ik zal hun verkiezingsprogramma's nog maar eens goed gaan bestuderen... groenlinks staat trouwens echt diep in het rood bij mij... (zoals verwacht)
Mar-24-2002 22:00
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
1. SP
2. CDA
3. SGP (wie zegt u?? ik weet het ook niet!!)
Pimmetje staat netjes in het midden, waar ik m ook wel verwachtte, VVD valt me op 9e plaats beetje tegen, maar dat komt vooral door neutrale antwoorden van mij, dus in principe komt het toch wel aardig op het zelfde neer, alleen op het gebied van milieu moeten we nog ff flink om tafel zitten
op 10 Groenlinks