Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > WAAAAAAAAAAAAAAAA LE TRIP DE PVD !!!!!!!! ENOOOOOOOORME !!!!!!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Lolo
C'est même pas ça... Ca me semble juste bien maigre comparé surtout à Robert Henke, Richie Hawtin et un gars comme Exile avec son Reaktor. Là je

T'aurais des liens ???

Je me lève et je confirme

Old Post Dec-06-2006 10:58  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

Exile sur Reaktor:

EXILE

Robert Henke et son Monodeck:

Monolake

L.

Old Post Dec-06-2006 16:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quelle soirée!! MONSTRUEUX! c'est là que je regrette de pas pouvoir faire de soirée, ça doit etre inoubliable de vivre un truc pareil!
merci Andy!

Old Post Dec-06-2006 17:24  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Moi je ne dirais qu'une chose, en VTT on peut acheter le meilleur vélo, malgré ça, il faut toujours pédaler pour être devant.

C'est un peu pareil avec tous les artifices en musique électronique, on peut faire ce qu'on veut, mais si le DJ ne passe pas des bons trucs ça sert à rien d'être bien équipé ...

PS: je ne vise personne en particulier hein, je retourne écouter un peu de rock

Old Post Dec-06-2006 17:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

@Lolo merci

Je me lève et je confirme

Old Post Dec-06-2006 18:14  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Je trouve certaines positions un peu "dures" car tenir une salle à donf pendant tout un set, ableton ou mickeymixage, faut s'avoir le maîtriser. Et ça, ce n'est pas juste faire décoller les gens sur 2-3 morceaux ...

sinon qques photos

Old Post Dec-06-2006 20:05  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

C'est clair que des soirées comme ça en boite, avec une ambiance de malade et un DJ qui jumpe et qui participe no stop, c'est pas tous les jours!! PVD a vraiment l'art et la manière de foutre le feu en soirée, on peut dire ce qu'on veut, quand il est en forme, ça pète bien...

sinon faut voir le set dans sa continuité c'est clair, ceux qui étaient là au Queen en février peuvent en témoigner

Old Post Dec-06-2006 20:21 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Registered: Jul 2005

clair que c'est juste parfait

par contre ça vaut pas ça http://youtube.com/watch?v=BZmE3fUKU5U

ouais je sais Anne, je suis turbo-cheesy

Old Post Dec-06-2006 20:53  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

ah mais du turbo cheesy comme adagio for strings, moi j'dis: je turbo signe

Old Post Dec-06-2006 21:08 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

finalement t'es pas si mal
je t'invite chez moi boire un verre ? je viens de refaire le plein

Old Post Dec-06-2006 21:30  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Le plein en Belgique comme je vois

Old Post Dec-06-2006 21:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

je vous dis pas la gueule des douaniers quand ils ont vu mon coffre

Old Post Dec-06-2006 21:38  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > WAAAAAAAAAAAAAAAA LE TRIP DE PVD !!!!!!!! ENOOOOOOOORME !!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Id? [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZero - "Emit Collect" (Rennie Pilgrems Agatha Stomp Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:52.

Forum Rules: